Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Vlatko Previšić

19944

Vlatko

Previšić

red. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi voditelj
Naziv Akcije
Kakuk, Sara Integrativno određenje cilja odgoja iz kurikulumske perspektive / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019
Kozina, Andrija Interkulturalni kurikulum vojnih škola / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018
Begić, Amir Interkulturalni odgoj u nastavi glazbe općeobrazovnih škola / Previšić, Vlatko (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2017
Škojo, Tihana Didaktičko – metodičko strukturiranje kurikuluma glazbe u općem i obveznom obrazovanju / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015
Brust Nemet, Maja Socijalno-pedagoške kompetencije učitelja u kurikulumu kulture suvremene škole / Previšić, Vlatko ; Mlinarević, Vesnica (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015
Markić, Ivan Međusobna povezanost nastavnih strategija i socijalne kompetencije učenika / Previšić, Vlatko (mentor); Zagrab, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2014
Car, Sandra Uloga društvenih mreža u vršnjačkim odnosima adolescenata / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2014
Valjan Vukić, Violeta IZVANNASTAVNE I IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI UČENIKA KAO PREVENTIVNI FAKTOR POREMEĆAJA U PONAŠANJU / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013
Jukić, Renata Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013
Previšić, Vlatko Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 3-17
nije evidentirano
nije evidentirano