Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Jozo Previšić

22559

Jozo

Previšić

red. prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav ; Komarac, Tanja The role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291. doi: 10.1108/IJCTHR-06-2017-0066
Krupka, Zoran ; Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo Antecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346. doi: 10.5755/j01.ee.28.3.16884
Škare, V ; Ozretić Došen, Đ ; Previšić, J ; Komarac, T. We Would Like to Use your Current Location. What is Driving You to Opt-In? // 43rd EMAC Annual Conference - Paradigm Shifts & Interactions Valencia, Španjolska, 03.06.2014-06.06.2014
Krupka, Zoran ; Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo Impact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Acta Polytechnica Hungarica, 11 (2014), 3; 153-166. doi: 10.12700/APH.11.03.2014.03.10
Krupka, Zoran ; Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo Impact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // 42nd Annual Conference - EMAC 2013 Istanbul, Turska, 04.06.2013-07.06.2013
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran Osnove međunarodnog marketinga. Zagreb: Školska knjiga, 2012. 318..
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav ; Komarac, Tanja The overall image of Turkey among Croatian citizens // Eurasia Business and Economic Society Conference (EBES 2011) : Program and Abstract Book. Istanbul: Sazak Ofset, 2011. str. 1244-1262
Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.) Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011
Krupka, Zoran Utjecaj okruženja na strategije upravljanja markom na međunarodnom tržištu / Previšić, Jozo (mentor); Zagreb, Hrvatska, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010
Krupka, Zoran ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav Utjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 179-191
nije evidentirano
nije evidentirano