Pregled po CROSBI profilu: Josip Milat (CROSBI Profil: 18886, MBZ: 32966)
Pronađeno 72 radova
-
1.MIlat, JosipSistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja, 1974., magistarski rad, Fakultet industrijske pedagogije, Rijeka
-
2.Milat, JosipTeorijske osnove metodike politehničkog osposobljavanja. Zagreb: NITRO, 1990 (ostalo)
-
3.Milat, JosipOpćetehnološki sadržaji – tehnička kultura – zakonomjerno je kostitutivni dio programa svih općeobrazovnih škola // Život i škola, 41 (1992), 1; 27-39 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Milat JosipProgramiranje sadržaja tehničke kulture u općeobrazovnim školama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 43 (1994), 1; 67-88 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Milat, JosipStudij za osposobljavanje nastavnika tehničke kulture treba izjednačiti sa studijem ostalih nastavničkih profila // Školski vjesnik, 43 (1994), 2; 189-194 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Promjene u sustavu obrazovanja nastavnika / Milat, Josip (ur.). Split: Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja , Sveučilišta u Splitu, 1995 (zbornik)
-
7.Milat, JosipMetodologija znanstvenoistraživačkog rada - uvodna razmatranja
Split: Fakultet prirodoslovno.matematičkih znanosti i odgojnih područja Seučilišta u Splitu, 1995 -
8.Milat, JosipPripremanje za nastavu : metodički priručnik s primjerima iz područja tehničke kulture. Zagreb: Hrvatska zajednica tehničke kulture, 1995 (prirucnik)
-
9.Milat, Josip; Luketin, ivicaModularno strukturirani pristup nastavi Tehničke kulture // Napredak (Zagreb), 136 (1995), 4; 381-389 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
10.Milat, JosipTeze za promjene u sustavu obrazovanja nastavnika // Promjene u sustavu obrazovanja nastavnika : znanstveni kolokvij u povodu obilježavanja 50. obljetnice djelovanja nastavničkih studija u Splitu / Milat, Josip (ur.).
Split: Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta, 1995. str. 33-41 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Milat, JosipPedagogija treba razvijati teoriju osposobljavanja // Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas za sutra. Zbornik radova Sabora hrvatskih pedagoga / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 124-130 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Milat, JosipTehnička kultura bitna je odrednica sustava obrazovanja // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 5 (1996), 1(21); 109-128 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Milat, Josip; Ceglec, Mirko; Đakulović, Vlado; Fučko, Goran; Matas, Vlade; Pavlović, Franjo; Poje, KrešimirModeli razrade sadržaja tehničke kulture, izborna nastava i slobodne aktivnosti : metodički priručnik / Milat, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga tehničke kulture, 1997 -
14.Milat, JosipMetodičko-metodološki pristup izradi nastavnih programa // Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitamja, 47 (1998), 2; 153 - 162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
15.Milat, JosipTeleološka određenost osnova je vrednovanja pedagoškoga procesa // Vrednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Peko, Anera ; Kulihova, Alica-Bratislava (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Osijek, Pedagoški fakultet, 1998. str. 83 - 91 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Milat, JosipMetodika radno-tehničkog područja – zbirka tekstova za pripremanje ispita / - (ur.).
Split: Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, 1999 -
17.Milat, JosipStavovi učitelja o nastavnom planu i programu tehničke kulture u osnovnoj školi. // školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 48 (1999), 2; 149 - 167 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Milat, JosipEpistemološke karakteristike metodike // Metodika-časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi,, 1 (2000), 1; 41 - 53 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
19.Milat, JosipOsnove za izradu obaveznog programa tehničke kulture u osnovnoj školi // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 4; 477 - 484 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
20.Milat, JosipTehničko osposobljavanje je znanstvena, pedagoška i gospodarska vrijednost, interes učenika i društva. // XII. križevački pedagoški dani : Uspješna škola : poruke : zbornik / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb ; Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, ogranak, 2001. str. 150-160 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Milat, JosipPedagogija - teorija osposobljavanja- zbika tekstova za propremanje ispita / - (ur.).
Split: Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, 2001 -
22.Milat, JosipMetodika radno-tehničkog područja – zbirka tekstova za pripremanje ispita - drugo prošireno i dopunjeno izdanje / - (ur.).
Split: Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, 2001 -
23.Milat, Josip; Gregurić, Andrija: Medved, Željko; Androlić Stjepan; Labaš DragutinTehnička kultura 1 : eksperimentalni program za 5. razred osnovne škole - skripta za učenike / Milat, Josip (ur.).
Zagreb: Školske novine, 2001 -
24.Milat, JosipRedefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije // Metodički ogledi- časopis za filozofiju odgoja, 8 (2001), 13; 45-64 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
25.Milat, JosipSustav znanostii izbor problema istraživanja kao problem metodologije pedagogije // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 2001. str. 87-92 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)