Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Dunja Anđić

2194

Dunja

Anđić

izv. prof. dr. sc.

assoc.prof.

PhD

Naziv Uloga Akcije
EKOLOŠKI IDENTITET I DOBROBIT STUDENATA (EcoWell) voditelj
Modernizacija, obrazovanje i ljudska prava suradnik
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije suradnik
Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena učenika rane školske dobi i digitalne tehnologije voditelj
Dobrobit djece u prijelaznim životnim periodima: empirijska provjera ekološko-dinamičkog modela suradnik
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja suradnik
Naziv Akcije
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Anđić, Dunja ; Čepić, Renata ; Skočić Mihić, Sanja ; Smolić Batelić, Aleksandra Considering Teachers' Identity, Well-being, and Professional Development in Croatian Cultural Context // Education and New Developments 2023 – Volume I. Lisboa, Portugal: inScience Pres, 2023. str. 480-484 doi: 10.36315/2023v1end108
Čepić, Renata; Anđić, Dunja; Pejić Papak, Petra TEACHER COMPETENCIES FOR CLASSROOM MANAGEMENT AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT: IMPLICATIONS FOR THE PEDAGOGY OF TEACHER EDUCATION // Pedagogija - juče, danas, sutra. Zbornik radova. Novi Sad: Filozofski fakultet u Novom Sadu, 2023. str. 301-308
Anđić, Dunja ; Mažar, Sandra Teachers connectedness to nature, education for sustainable development and the contemporary teaching of the subject nature and society in Croatian schools // Journal of Teacher Education for Sustainability, 25 (2023), 1; 86-97. doi: https://sciendo.com/article/10.2478/jtes-2023-0006
Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja Understanding Transition through the Children’s Voices: The Application of Puppet Interview as the Research Method // Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations. Munster, Germany, New York, USA: Waxmann, 2023. str. 80-93
Anđić, Dunja; Ivić Sonja Outdoor play and time spent by school-aged children using digital technology // Zbornik - Institut za pedagoška istraživanja (Beograd), 55 (2023), 2; 319-350. doi: https://doi.org/10.2298/ZIPI2302319A
Anđić, Dunja Kako mjeriti „povezanost s prirodom“? Provjera valjanosti i pouzdanosti skale Povezanost s prirodom na uzorcima učenika, roditelja i učitelja // Socijalna ekologija, 32 (2023), 3; 227-259. doi: https://doi.org/10.17234/SocEkol.32.3.2
Tatalović Vorkapić, Sanja; Napijalo Duška; Anđić, Dunja WHAT DO PARENTS THINK ABOUT THEIR COOPERATION WITH KINDERGARTEN AND THE LOCAL COMMUNITY DURING THEIR CHILDREN’S TRANSITIONS? – EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA // INTED2023 Proceedings, 17th International Technology, Education and Development Conference. Valencia: Iated academy, 2023. str. 7518-7526 doi: 10.21125/inted.2023.2054
Anđić, Dunja Procjene povezanosti s prirodom učenika, učitelja i roditelja u Hrvatskoj i Sloveniji // Metodički ogledi, 30 (2023), 1; 169-198. doi: https://doi.org/10.21464/mo.30.1.7
Anđić, Dunja, Tatalović Vorkapić, Sanja HOW MUCH DO CHILDREN LOVE NATURE? VALIDATION OF THE BIOPHILIA INTERVIEW AND A REVISED CONNECTEDNESS TO NATURE INDEX AMONG PRESCHOOL CHILDREN // The 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” Belgrade, 2022. The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community / Stevanović, J. ; Gundogan, D. ; Ranđelović, B (ur.). Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 58-64
Istraživačke aktivnosti u nastavi prirode i društva / ANĐIĆ, D. (ur.) Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022
nije evidentirano
nije evidentirano