Pregled po CROSBI profilu: Daria Rovan (CROSBI Profil: 18287, MBZ: 247833, ORCID: 0000-0002-6990-4388)
-
1.Rovan, DariaIskustva supervizijskog rada sa školskim psiholozima // Horizonti snage - 1. konferencija školskih psihologa / Laura Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 32-32 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
2.Rovan, DariaRazvoj modela metodske supervizije za mentore učitelja pripravnika, 2022., postdiplomski specijalisticki, Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb
-
3.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Kukulj, Staša; Šarić Drnas, MarijaObilježja proaktivne uključenosti budućih učitelja i nastavnika tijekom njihovog studija // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 103-104 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
4.Rovan, DariaPristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 289-304 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaLongitudinalno istraživanje odrednica stresa, profesionalnog sagorijevanja i zadovoljstva poslom učitelja početnika // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 32-33 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
6.Rovan, Daria; Puškarić, IvanaOdnos profesionalnog sagorijevanja odgojitelja s doživljajem stresnosti posla, podrške i samoefikasnosti // 23. Dani psihologije u Zadru / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2022. str. 125-125 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
7.Rovan, Daria; Bulaja, AnaIskustva odgojitelja u pružanju podrške djeci izloženoj stresu i traumi // STOO2 - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju
Zagreb: Učiteljski fakultet, 2022. str. 152-153 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
8.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaContextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International Journal of Science Education, 44 (2022), 9; 1399-1418 doi:10.1080/09500693.2022.2078518 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaMotivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 113-133 doi:10.5559/di.31.1.06 (recenziran, članak, znanstveni)
-
10.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaEpistemička uvjerenja budućih učitelja i njihov pristup poučavanju matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 30. rujna - 02. listopada 2021. / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet, 2021. str. 146-146 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Rovan, Daria; Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, GoranPre-service Primary Education Teachers’ Achievement Goals in Mathematics and Their Approach to Learning and Teaching Mathematics // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23. (2021), Sp.Ed.1; 125-141 doi:10.15516/cje.v23i0.4103 (recenziran, članak, znanstveni)
-
12.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPromjene u matematičkoj anksioznosti budućih učitelja tijekom njihovog studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 150-150 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
13.Rovan, DariaPerspectives on the induction process - a qualitative study // EAPRIL 2019 Conference - Meaningful Learning in Different Settings
Tartu, Estonija, 2019. str. 9-9 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Petričević, Ema; Rovan, DariaEngagement for learning physics: a qualitative study of students' perspective // EAPRIL 2019 Conference - Meaningful Learning in Different Settings
Tartu, Estonija, 2019. str. 9-9 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Petričević, Ema; Rovan, DariaUloga motivacijskih uvjerenja u procesu samoregulacije učenja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 54-55 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
16.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPre-service primary education teachers' achievement goals in mathematics and their approach to learning and teaching mathematics: a person-centered analysis // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 186-186 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
17.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaRelations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement // Learning and motivation, 68 (2019), 101596, 14 doi:10.1016/j.lmot.2019.101596 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPre-service primary education teachers' beliefs and their approach to teaching mathematics – a longitudinal perspective // ECME - International workshop Enhancing connections in mathematics education: To and across university mathematics
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Ljubin-Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, DariaThe role of personality in motivational regulation and academic procrastination // Educational Psychology, 39 (2019), 4; 550-568 doi:10.1080/01443410.2018.1537479 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Vidak, NivesProvjera valjanosti konstrukta inojezičnoga motivacijskoga sustava pojma o sebi, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaUvjerenja budućih učitelja o poučavanju matematike // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 88-89 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
22.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaOdrednice uključenosti učenika u učenje sa stajališta učitelja fizike // 4. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2018. str. 81-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Rovan, Daria; Osrečak, Maja; Glasnović Gracin, DubravkaMotivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: University of Zadar, 2017. str. 205-215 -
25.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: University of Zadar, 2017. str. 193-203