Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo ; Horvat, Sandra
Digital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 385-399
Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
ADAPTING CONSUMER STYLE INVENTORY TO CULTURAL HERITAGE SITE VISITING CONTEXT // Poslovna izvrsnost, 17 (2023), 1; 39-56. doi: https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.1.39
Piri Rajh, Sunčana
OBILJEŽJA LIČNOSTI KAO ODREDNICE STILOVA ODLUČIVANJA O KUPNJI U KATEGORIJI DIGITALNIH PROIZVODA // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 21 (2023), 1; 19-34. doi: https://doi.org/10.22598/zefzg.2023.1.19
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo ; Horvat, Sandra
Theory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 643-659
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo ; Horvat, Sandra
Extended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra / Leko Šimić, Mirna (ur.). 2022. str. 659-672
Piri Rajh, Sunčana
Big Five Personality Traits as Determinants of Consumer Impulsive Buying of Digital Products // Abstracts of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Pavić, Ivana ; Galetić, Fran ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 44-44
Piri Rajh, Sunčana
Consumer Decision-Making Styles in the Digital Product Category // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 191-203. doi: 10.22598/mt/2022.34.2.191
Piri Rajh, Sunčana ; Komarac, Tanja
Price // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 271-296
Piri Rajh, Sunčana ; Koledić, Ivona
Tipologija potrošača s obzirom na njihovu sklonost ostavljanju napojnice u restoranima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 53-70. doi: 10.22598/zefzg.2021.2.53
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021