Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Sunčana Piri Rajh

2652

Sunčana

Piri Rajh

prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo ; Horvat, Sandra Digital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 385-399
Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo ADAPTING CONSUMER STYLE INVENTORY TO CULTURAL HERITAGE SITE VISITING CONTEXT // Poslovna izvrsnost, 17 (2023), 1; 39-56. doi: https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.1.39
Piri Rajh, Sunčana OBILJEŽJA LIČNOSTI KAO ODREDNICE STILOVA ODLUČIVANJA O KUPNJI U KATEGORIJI DIGITALNIH PROIZVODA // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 21 (2023), 1; 19-34. doi: https://doi.org/10.22598/zefzg.2023.1.19
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo ; Horvat, Sandra Theory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 643-659
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo ; Horvat, Sandra Extended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra / Leko Šimić, Mirna (ur.). 2022. str. 659-672
Piri Rajh, Sunčana Big Five Personality Traits as Determinants of Consumer Impulsive Buying of Digital Products // Abstracts of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Pavić, Ivana ; Galetić, Fran ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 44-44
Piri Rajh, Sunčana Consumer Decision-Making Styles in the Digital Product Category // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 191-203. doi: 10.22598/mt/2022.34.2.191
Piri Rajh, Sunčana ; Komarac, Tanja Price // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 271-296
Piri Rajh, Sunčana ; Koledić, Ivona Tipologija potrošača s obzirom na njihovu sklonost ostavljanju napojnice u restoranima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 53-70. doi: 10.22598/zefzg.2021.2.53
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al. Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
nije evidentirano
nije evidentirano