Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ana Milohanović

5085

Ana

Milohanović

mr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Pavlić, Ivana ; Križman Pavlović, Danijela ; Bušelić, Marija ; Peručić, Doris ; Bošković, Desimir ; Težak, Ana ; Poropat, David ; Saftić, Darko ; Amidžić, Dragoljub ; Brčić-Stičević, Vesna et al. Tourism and agrotourism as factors of sustainable development / Turizam i agroturizam u funkciji održivog razvitka. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010
Brščić, Kristina ; Velenik, Robert ; Milohanović Čehić, Ana Agrotourism, factor of sustainable rural development : case study "Ograde" // 21. Kongres CROMAR-a : Marketing kao čimbenik održivog razvitka : zbornik = 21st CROMAR ongres : Marketing as a Factor of Sustainable Development : proceedings / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 183-196
Milohanović, Ana ; Brščić, Kristina Tourists Perceptions of Istrian Wines // ACS - Agriculturae conspectus scientificus, 73 (2008), 2; 121-125
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana Contribution of food products in creating cultural identity of tourist destination // Proceedings of the WSEAS International conference on Cultural heritage and tourism – New aspects of Cultural heritage and tourism / Gekas, V. ; Mastorakis, N.E. ; Stamatiou, E. (ur.). 2008. str. 83-88
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana Typical Food Products: An Opportunity for Tourism Development // National Business and Economics Society, 8th Annual Conference. 2007
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana Meeting the complexities of modern tourist – the role of food // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.). Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 15-21-x
Milotić, Aldo ; Brščić, Kristina ; Peršurić, Đordano ; Cargnello, Govanni ; Milohanović, Ana The role of viticulture in rural development : case study of Višnjan area (Istria, Croatia) // 15th International Symposium GESCO : Comptes rendus proceedings / Sladonja, Barbara (ur.). Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2007. str. 44-54
Ružić, Pavlo ; Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Milohanović, Ana The impact of consumers preferences to Istrian Malvasia wine consumption // Rivista di viticoltura e di enologia, 59 (2006), 2-3; 99-110-x
Milohanović, Ana Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2005
nije evidentirano
nije evidentirano