Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Pavlić, Ivana ; Križman Pavlović, Danijela ; Bušelić, Marija ; Peručić, Doris ; Bošković, Desimir ; Težak, Ana ; Poropat, David ; Saftić, Darko ; Amidžić, Dragoljub ; Brčić-Stičević, Vesna et al.
Tourism and agrotourism as factors of sustainable development / Turizam i agroturizam u funkciji održivog razvitka. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010
Brščić, Kristina ; Velenik, Robert ; Milohanović Čehić, Ana
Agrotourism, factor of sustainable rural development : case study "Ograde" // 21. Kongres CROMAR-a : Marketing kao čimbenik održivog razvitka : zbornik = 21st CROMAR ongres : Marketing as a Factor of Sustainable Development : proceedings / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana
Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 183-196
Milohanović, Ana ; Brščić, Kristina
Tourists Perceptions of Istrian Wines // ACS - Agriculturae conspectus scientificus, 73 (2008), 2; 121-125
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana
Contribution of food products in creating cultural identity of tourist destination // Proceedings of the WSEAS International conference on Cultural heritage and tourism – New aspects of Cultural heritage and tourism / Gekas, V. ; Mastorakis, N.E. ; Stamatiou, E. (ur.). 2008. str. 83-88
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana
Typical Food Products: An Opportunity for Tourism Development // National Business and Economics Society, 8th Annual Conference. 2007
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana
Meeting the complexities of modern tourist – the role of food // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.). Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 15-21-x
Milotić, Aldo ; Brščić, Kristina ; Peršurić, Đordano ; Cargnello, Govanni ; Milohanović, Ana
The role of viticulture in rural development : case study of Višnjan area (Istria, Croatia) // 15th International Symposium GESCO : Comptes rendus proceedings / Sladonja, Barbara (ur.). Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2007. str. 44-54
Ružić, Pavlo ; Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Milohanović, Ana
The impact of consumers preferences to Istrian Malvasia wine consumption // Rivista di viticoltura e di enologia, 59 (2006), 2-3; 99-110-x
Milohanović, Ana
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2005