Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Dražen Alerić

3145

Dražen

Alerić

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Ružić, Erik ; Kičinja, Eli ; Alerić, Dražen AN INVESTIGATION ON THE ACCEPTANCE AND USE OF RELATIONSHIP-ORIENTED SOCIAL MEDIA AMONG BUSINESSES THE CASE OF CROATIA // Economic and social development / Vinogradova, Marina ; Cuic Tankovic, Ana ; Pavelin, Goran (ur.). 2019. str. 9-17
Slivar, Iva ; Aleric, Dražen ; Dolenec, Sanja Leisure travel behavior of generation Y & Z at the destination and post-purchase // E-Journal of tourism, 6 (2019), 2; 147-159. doi: 10.24922/eot.v6i2.53470
Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.) Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017
Benazić, Dragan ; Ružić, Erik ; Alerić, Dražen The Impact of Internal Marketing on the Customer Relationship Development // Interdisiplinary management research XII / Barković, D. ; Runzheimer, B. (ur.). Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Econommics in Osijek ; Hochschule Pforzeim University, 2016. str. 903-913
Alerić, Dražen ; Benazić, Dragan Influence of individual dimensions of satisfaction on the total satisfaction of bank customers in Croatia // The Future of Economics: Between Rules and Discretion / Gonan Božac, Marli ; Ribnikar, Ivan (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 381-403
Čuić Tanković, Ana ; Alerić, Dražen Music Influence on Product Perception in Advertising // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 277-294
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen Social media marketing in hotel companies: case study of an innovative approach to customer relationship management via Facebook at Maistra Inc. Croatia // Proceedings of the LCBR European Marketing Conference. München: LCBR, 2012. str. 1-11
Alerić, Dražen Utjecaj upravljanja odnosima sa korisnicima na razinu konkurentnosti usluga kod hrvatskih davatelja usluga / Kesić, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2007
Alerić, Dražen Factors and effects in formation of Customer Relationships on Development of information technology infrastructure / Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture // Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a / Radić, T. ; Vlahović, D. (ur.). Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 317-329-x
nije evidentirano
nije evidentirano