Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Ružić, Erik ; Kičinja, Eli ; Alerić, Dražen
AN INVESTIGATION ON THE ACCEPTANCE AND USE OF RELATIONSHIP-ORIENTED SOCIAL MEDIA AMONG BUSINESSES THE CASE OF CROATIA // Economic and social development / Vinogradova, Marina ; Cuic Tankovic, Ana ; Pavelin, Goran (ur.). 2019. str. 9-17
Slivar, Iva ; Aleric, Dražen ; Dolenec, Sanja
Leisure travel behavior of generation Y & Z at the destination and post-purchase // E-Journal of tourism, 6 (2019), 2; 147-159. doi: 10.24922/eot.v6i2.53470
Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.)
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017
Benazić, Dragan ; Ružić, Erik ; Alerić, Dražen
The Impact of Internal Marketing on the Customer Relationship Development // Interdisiplinary management research XII / Barković, D. ; Runzheimer, B. (ur.). Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Econommics in Osijek ; Hochschule Pforzeim University, 2016. str. 903-913
Alerić, Dražen ; Benazić, Dragan
Influence of individual dimensions of satisfaction on the total satisfaction of bank customers in Croatia // The Future of Economics: Between Rules and Discretion / Gonan Božac, Marli ; Ribnikar, Ivan (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 381-403
Čuić Tanković, Ana ; Alerić, Dražen
Music Influence on Product Perception in Advertising // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 277-294
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen
Social media marketing in hotel companies: case study of an innovative approach to customer relationship management via Facebook at Maistra Inc. Croatia // Proceedings of the LCBR European Marketing Conference. München: LCBR, 2012. str. 1-11
Alerić, Dražen
Utjecaj upravljanja odnosima sa korisnicima na razinu konkurentnosti usluga kod hrvatskih davatelja usluga / Kesić, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2007
Alerić, Dražen
Factors and effects in formation of Customer Relationships on Development of information technology infrastructure / Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture // Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a / Radić, T. ; Vlahović, D. (ur.). Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 317-329-x