Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ana Sušac

3388

Ana

Sušac

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Razvoj algebarskog procesiranja kod djece i adolescenata voditelj
Prostorno vremenska lokalizacija najranijih MEG odgovora specifičnih za lica voditelj
Utjecaj uključivanja istraživačkih učeničkih pokusa u srednjoškolsku nastavu fizike na razvoj znanstvenog zaključivanja i konceptualnog razumijevanja suradnik
Regionalni znanstveni centar suradnik
Razvoj digitalnih laboratorijskih vježbi iz fizike za učenje na daljinu voditelj
Istraživanjem do znanja administrativni suradnik
Naziv Akcije
Pirinen, Pekka; Klein, Pascal; Lahme, Simon Zacharias; Lehtinen, Antti; Rončević, Lucija; Sušac, Ana Exploring digital signal processing using an interactive Jupyter notebook and smartphone accelerometer data // European journal of physics, 45 (2024), 1; 015802, 12. doi: 10.1088/1361-6404/ad0790
Lahme, Simon Zacharias; Klein, Pascal; Lehtinen, Antti; Müller, Andreas; Pirinen, Pekka; Rončević, Lucija; Sušac, Ana Physics lab courses under digital transformation: A trinational survey among university lab instructors about the role of new digital technologies and learning objectives // Physical review. Physics education research, 19 (2023), 2; 020159, 27. doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.19.020159
Sušac, Ana; Planinić, Maja; Bubić, Andreja; Jeličić, Katarina ; Palmović, Marijan Effect of representation format on conceptual question performance and eye-tracking measures // Physical review. Physics education research, 19 (2023), 2; 020114, 10. doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.19.020114
Matejak Cvenić, Karolina; Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Jeličić, Katarina; Sušac, Ana; Hopf, Martin; Cindric Brkic, Mateja Probing high school students’ understanding of interference and diffraction of light using standard wave optics experiments // Physical review. Physics education research, 19 (2023), 2; 020118, 25. doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.19.020118
Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Sušac, Ana Graphs // The International Handbook of Physics Education Research: Special Topics / Tasar, Mehmet Fatih ; Heron, Paula R. L. (ur.). Melville, NY: American Institute of Physics (AIP), 2023. doi: 10.1063/9780735425514
Sušac, Ana; Planinić, Maja; Bubić, Andreja; Jeličić, Katarina ; Palmović, Marijan Linking information from multiple representations: an eye-tracking study // Frontiers in education, 8 (2023), 1141896, 10. doi: 10.3389/feduc.2023.1141896
Jeličić, K ; Geyer, M-A ; Ivanjek, L ; Klein, P ; Küchemann, S ; Dahlkemper, M N ; Sušac, A Lab courses for prospective physics teachers: what could we learn from the first COVID-19 lockdown? // European journal of physics, 43 (2022), 5; 055701, 14. doi: 10.1088/1361-6404/ac6ea1
Ivanjek, Lana; Klein, Pascal; Geyer, Marie-Annette; Küchemann, Stefan; Jeličić, Katarina; Dahlkemper, Merten Nikolay; Sušac, Ana Studying physics during the COVID-19 pandemic: Student perceptions on synchronous and asynchronous course formats and implications for the future // Physical review. Physics education research, 18 (2022), 2; 020149, 19. doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.18.020149
Matejak Cvenić, Karolina ; Planinić, Maja ; Sušac, Ana ; Ivanjek, Lana ; Jeličić, Katarina ; Hopf, Martin Development and validation of the Conceptual Survey on Wave Optics // Physical review. Physics education research, 18 (2022), 010103, 11. doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.18.010103
Huzjak, Emil Razvoj obrazovne aplikacije za učenje vektora u programskom jeziku Java / Sušac, Ana (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2021
nije evidentirano
nije evidentirano