Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mirela Mihić

5179

Mirela

Mihić

prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Kursan Milaković, Ivana Investigating the determinants and effects of prestige sensitivity in fashion retailing // E & M Ekonomie a Management, (2024),
Anić, Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher, Nicoletta Purchase intention in mobile commerce in Croatia: The attribution theory perspective and the role of consumer innovativeness Journal of Promotion Management, 29 (2023), 2; 182-204. doi: 10.1080/10496491.2022.2143986
Miočević, Dario ; Kursan Milaković, Ivana ; Crnjak-Karanović, Biljana ; Mihić, Mirela ; Kvasina, Antonija Croatia: Assessing Resilience and Responses of Firms and Consumers During COVID-19 Pandemic // Community, Economy and COVID-19: Lessons from Multi- Country Analyses of a Global Pandemic / Shultz, Clifford J. ; Rahtz, Don R. ; Sirgy, Joseph M. (ur.).: Springer, 2022. str. 155-179 doi: 10.1007/978-3-030-98152-5_8
Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 1; 14-17
Martić Kuran, Linda Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine ekološki dizajnirane odjeće / Mihić, Mirela (mentor); Dedić, Goran (neposredni voditelj). Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2020
Anić Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher Nicoletta Mobilno oglašavanje - Istraživanje // Ja trgovac, Prosinac - sije (2020), 98; 66-69
Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Rezo, Danijela Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 3-4; 25-38
Anić, Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela, Corrocher, Nicoletta The Impact of Mobile Advertising on Consumers' Purchase Intention: The Role of Consumer Innovativeness // the EMAC 2020 Regional Conference Zagreb, Hrvatska; online, 16.09.2020-19.09.2020
Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Boljat, Ivana Consumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 83-97. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.83
Kursan Milaković, Ivana ; Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela Drivers and Consequences of Word of Mouth Communication from the Senders’ and Receivers’ Perspectives: The Evidence from the Croatian Adult Population // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1; 1667-1684. doi: 10.1080/1331677X.2020.1756373
nije evidentirano
nije evidentirano