Pregled po CROSBI profilu: Nikola Knego (CROSBI Profil: 15932, MBZ: 21321)
Pronađeno 129 radova
-
1.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaTehnologija 3D tiskanja u izradbi odjevnih predmeta // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Ekonomski fakultet, 2020. str. 213-231 -
2.Knego, NikolaGlavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 7-15 (recenziran, članak, stručni)
-
3.Delić, Mia; Knego, NikolaONLINE AND OFFLINE CHANNEL INTEGRATION: O2O COMMERCE AS A FIRST STEP TO OMNICHANNEL STRATEGY? // TRADE PERSPECTIVES 2019 Business model innovations in domestic and international trade / Baković, T. ; Naletina, D. ; Petljak, K. (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, 2019. str. 181-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Knego, NikolaPromjene u očekivanjima posjetitelja sajmova // Suvremena trgovina, 43 (2018), 1; 28-38 (recenziran, članak, ostalo)
-
5.Knego, NikolaTrgovina kao segment turističke ponude // Suvremena trgovina, 43 (2018), 2; 32-40 (recenziran, članak, ostalo)
-
6.Knego, NikolaKvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-58 -
7.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Firšt Rogale, Snježana; Novak, Ivan, Hursa Šajatović, Anica; Brlobašić Šajatović, Blaženka; Domjanić, Jacqueline et al.Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju, Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
8.Knego, Nikola; Mišević, PetarThe Elements for Assessing Shrinkage in Retail Trade in Croatia // Trade Perspectives in the Context of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. str. 56-87 -
9.Knego, Nikola; Delić, MiaFootwear market in the Visegrad Group countries and the Republic of Croatia // Challenges for International Business in Central and Eastern Europe / Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka ; Šimurina, Nika (ur.).
Cracow: Cracow University of Economics, Faculty of Economics and International Relations, Centre for Strategic and International Entrepreneurship, Department of International Trade, 2017. str. 153-174 -
10.TRADE PERSPECTIVES 2016 Safety, security, privacy and loyalty, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
11.Knego, NikolaImportance of assortment for B2c electronic commerce in some EU countries // Economy & Business, 10 (2016), 94-102 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Knego, Nikola; Mišević, PetarShrinkage in the Retail Trade in Some European Countries and The Republic of Croatia // Trade Perspectives 2016: Safety, security, privacy and loyalty- Perspektive trgovine 2016: Sigurnost, privatnost i lojalnost / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb - Faculty of Economics and Business ; Croatian Chamber of Economy, 2016. str. 48-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Knego, NikolaUtjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.TRADE PERSPECTIVES 2015: Innovations in Food Retailing, Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
15.Knego, NikolaNačini plaćanja u e-trgovini // Suvremena trgovina, 40 (2015), 6; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Knego, NikolaŠto su donijeli trgovački lanci hrvatskom tržištu? // Suvremena trgovina, 40 (2015), 5; 20-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Knego, NikolaŠto je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 4; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Knego, NikolaPristup Internetu- ključna pretpostavka za razvoj elektroničke trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 3; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Knego, NikolaElementi za pojmovno određenje elektroničke trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 2; 6-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Knego, NikolaPogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla // Suvremena trgovina, 40 (2015), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Knego, NikolaPogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla // Suvremena trgovina, (2015), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
22.Knego, NikolaElectronic retailing in Croatia and comparsion with some European Union member states // Journal of International Scientific Publications : Economy and Business, 9 (2015), 305-321 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Rogale, Dubravko; Lazibat, Tonći; Brlobašić Šajtović, Blaženka; Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Doležal, Ksenija; Hrženjak, Renata; Firšt Rogale, Snježana et al.Antropometrija i normizacija modne obuće, Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
24.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaSvjetsko tržište obuće // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet ; Ekonomski fakultet, 2015. str. 111-154 -
25.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSMARTPHONES AND MOBILE APPLICATIONS AS SHOPPING TOOLS – ATTITUDES OF YOUNG RETAIL CONSUMERS IN CROATIA // Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as preconditions for Economic Development" / Pintilescu, Carmen ; Wierzbinski, Bogdan ; Zarotiadis, Grigoris (ur.).
Cracow, Poland: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. str. 339-353 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)