Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Daniela Bratković

7093

Daniela

Bratković

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj suradnik
Seksualni identitet, iskustva i stavovi osoba s teškoćama u razvoju voditelj
Platforma 50+ voditelj na ustanovi
Obrazovanje u digitalnim vještinama kao potpora boljem zdravlju i socijalnoj uključenosti odraslih osoba s intelektualnim teškoćama_Digi-ID PLUS voditelj na ustanovi
Naziv Akcije
Hlevnjak, Helena Osobe s motoričkim poremećajima i seksualnost / Pinjatela, Renata ; Bratković, Daniela (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2020
Mihanović, Vesna Primjena članka 19. Konvencije UN-a o pravima osoba s invaliditetom iz perspektive osoba s intelektualnim teškoćama / Bratković, Daniela (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2019
Kiš-Glavaš. Lelia ; Bratković, Daniela ; Cvitković, Daniela O istraživanju, radu i zapošljavanju osoba s invaliditetom // Izvješće o provedbi projekta „Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj“ / Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 9-47
Božić-Žalac, Tamara ; Bratković, Daniela ; Cvitković, Daniela ; Gruičić. Lea ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Lisak, Natalija Problem i cilj istraživanja. // Izvješće o provedbi projekta “Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima Grupe Calzedonia u Hrvatskoj” / Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 49-56
Bratković, Daniela ; Gašpar, Andrea ; Pinjatela, Renata Sexual identity, experiences and perspectives of people with intellectual disability. 2019. str. 886-886 doi: 10.1111/jir.12663
Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela ; Cvitković, Daniela ; Lisak, Natalija Predstavljanje projekta „Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj“ // Završna konferencija projekta „Društveno- ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj“ Varaždin, Hrvatska, 15.05.2019-15.05.2019
Bratković, Daniela ; Pinjatela, Renata Sexual identity, experiences and attitudes of people with intellectual and physical disabilities // Journal of sexual medicine. 2019. str. 4-4
Bratković, Daniela ; Lisak, Natalija ; Cvitković, Daniela Dobrobiti zapošljavanja za osobe s invaliditetom - kvalitativni rezultati na temelju fokus grupe s osobama s intelektualnim teškoćama // Izvješće o provedbi projekta „Društveno- ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj.” / Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 133-154
Lisak, Natalija ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela Dobrobiti zapošljavanja osoba s invaliditetom za lokalnu zajednicu – kvalitativni rezultati na temelju fokus grupe s predstavnicima resornih institucija lokalne zajednice // Izvješće o provedbi projekta „Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj“ / Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 187-206
Bratković, Daniela ; Mihanović, Vesna ; Lisak, Natalija The Possibilities of Independent Living and Community Inclusion of Persons with Intellectual Disabilities // 5th International Conference "Transformation towards sustainable and resilient society for persons with disabilities" / Ajdinski, Goran ; Rashikj-Canevska, Olivera (ur.). Skopje: Faculty of Philosophy, Institute of Special Education and Rehabilitation, 2018. str. 465-480
nije evidentirano
nije evidentirano