Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Višnja Rajić

26384

Višnja

Rajić

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih suradnik
Inoviranje programa učiteljskih i odgojiteljskih studija primjenom HKO-a voditelj
Naziv Akcije
Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.) Zagreb: HAZU, Bjelovar ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022
Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana Analiza implementacije preporuke vijeća o oblicima usavršavanja: nove prilike za odrasle u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova sa znanstveno - stručne konferencije Post-krizno obrazovanje odraslih. Post-crisis adult education. / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana et al. (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 85-91
Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana Odnos dominantnoga pedagogijsko – didaktičkog pristupa i didaktičke oblikovanosti udžbenika na primjeru udžbenika prirode i društva // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička koferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-117
Rajić, Višnja ; Letina, Alena ; Canjek-Androić Sanja Percepcija i poznavanje Montessori pedagogije među učiteljima primarnog obrazovanja // Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene i umjetničke konferencije Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022
Koludrović, Morana ; Rajić, Višnja Razvoj i uloga školskog kurikuluma u Republici Hrvatskoj: povijesno-komparativna analiza // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 11-36
Rajić, Višnja ; Diković, Marina ; Koludrović, Morana Do we equip teachers to deal with global crisis? Case of initial teacher education in the Republic of Croatia // LATVIJAS UNIVERSITĀTES 79. STARPTAUTISKAJAI ZINĀTNISKAJAI KONFERENCEI CILVĒKS, TEHNOLOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS KVALITĀTE SEKCIJĀ “SKOLOTĀJU IZGLĪTĪBA NENOTEIKTĪBAS UN KRĪZES SITUĀCIJĀ”. 19. 02. 2021. / Ilze Miķelsone ; Indra Odiņa, ; Anna Stavicka (ur.). Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 1-6
Rajić, Višnja ; Diković, Marina ; Koludrović, Morana Do We Equip Teachers to Deal with Global Crisis? Case of Initial Teacher Education in the Republic of Croatia // Human, Technologies and Quality of Education, 2021 = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2021 / Daniela, Linda (ur.). Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 794-802 doi: 10.22364/htqe.2021.62
Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kuntin, Petra Teacher education as means of teacher professionalization // School and teacher education 2030 in tension between new trends in postmodern society / Linhofer, Susane ; Holz, Oliver ; Grabner, Marlene et al. (ur.). Zürich: LIT Verlag, 2021. str. 197-204
Sablić, Marija ; Migles Andrea ; Rajić, Višnja Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj: pregled literature // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 4; 1293-1322. doi: 10.15516/cje.v23i4.4314
Mamić, Marija ZADOVOLJSTVO RODITELJA I UČITELJA KATOLIČKOM OSNOVNOM ŠKOLOM U HRVATSKOJ / Rajić, Višnja (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2020
nije evidentirano
nije evidentirano