Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Đurđana Ozretić Došen

8785

Đurđana

Ozretić Došen

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU voditelj
Naziv Akcije
Fruhwirth, Dora Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024
Prebežac, Darko; Ozretić Došen, Đurđana Potential and challenges of literary tourism for children in (re)shaping destination product – the case Croatian literary place // First International Conference on Literary and Film Tourism Barcelona, Španjolska, 25.01.2024-26.01.2024
Komarac, Tanja; Kaurić, Tin; Ozretić Došen, Đurđana Percepcija predstavnika generacije Z o uslugama digitalnih banaka // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 183-204
Prebežac, Darko; Ozretić Došen, Đurđana; Lončarić, Biljana Oblikovanje konkurentnog turističkog proizvoda literarnog turizma – neiskorišteni potencijali književnog naslijeđa Ivane Brlić Mažuranić // International Scientific Conference 'Ivana Brlić- Mažuranić in the New Millenium' dedicated to the 150th anniversary of Ivana's birth: Book of Abstracts. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. str. 107-108
Pugar, Iva Stavovi o razvoju turizma u turističkoj destinaciji Kalnik s obzirom na generacijsku pripadnost / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Jakopinčić, Stela Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Jakuš - Mejarec, Lana Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko-zagorska županija / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Posavac, Lorena Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Vlahović Mlakar, Tea Silvia Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Špoljarić, Anja ; Ozretić Došen, Đurđana Employer brand and international employer brand: Literature review // Corporate communications, 28 (2023), 4; 671-682. doi: 10.1108/CCIJ-11-2022-0141
nije evidentirano
nije evidentirano