Pregled po CROSBI profilu: Iris Marušić (CROSBI Profil: 14621, MBZ: 188784)
Pronađeno 109 radova
-
1.(Valence and Arousal Project) Yik, Michelle; Mues, Chiel; Sze, Irene N.L; Kuppens, Peter; Tuerlinckx, Francis; De Roover, Kim; Kwok, Felity H. C.; Schwartz, Shalom; ...; Bratko, Denis et al.On the relationship between valence and arousal in 33 samples across the globe // Emotion (2022) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
2.Mornar, Mirta; Marušić, Iris; Šabić, JosipAkademska samoefikasnost i strategije učenja kao medijatori odnosa između ličnosti i postignuća // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2021. str. 134-134 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Marušić, Iris; Šabić, Josip; Matić Bojić, JelenaOdrednice dobrobiti učitelja/ica za vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Šabić, JosipMotivacija za nastavnički poziv, profesionalni identitet i karijerni planovi budućih nastavnica i nastavnika // 22. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2020. str. 122-122 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Marušić, Iris; Kuterovac Jagodić, Gordana; Erceg, Inja; Šabić, JosipLongitudinal study of individual, environmental and contextual factors predicting adaptation to the transition to lower secondary education // Learning and individual differences, 83-84 (2020), 101946, 9 doi:10.1016/j.lindif.2020.101946 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Marušić, IrisGimnazija ili četverogodišnja strukovna škola? Osobne i socijalne odrednice odabira vrste srednjoškolskog obrazovanja // Revija za sociologiju, 50 (2020), 2; 139-159 doi:10.5613/rzs.50.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Erceg, Inja; Košutić, Iva; Kuterovac Jagodić, Gordana; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Šabić, JosipObrazovanje kao cilj, želja i nada. Završno izvješće znanstveno istraživačkog projekta „Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene“, 2019. (izvješće).
-
8.(Hand in Hand: Social and Emotional Skills for Tolerant and Non-discriminative Societies (A Whole School Approach)) Mornar, Mirta; Jugović, Ivana; Marušić, IrisEmocionalne kompetencije i učiteljska podrška kao prediktori učeničke agresivnosti // 27. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Psihologija i digitalni svijet. Sažetci priopćenja / Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2019. str. 140-140 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Jugović, Ivana; Maskalan, Ana; Marušić, Iris; Mihić, Josipa; Pavin Ivanec, TeaRodni stereotipi o nastavničkoj profesiji i socio-emocionalne kompetencije budućih nastavnica i nastavnika // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 43-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Kuterovac Jagodić, G.; Marušić, I.; Erceg, I.PRILAGODBA NA PRIJELAZ IZ RAZREDNE U PREDMETNU NASTAVU U HRVATSKOM OBRAZOVNOM SUSTAVU: BIOEKOLOŠKI PRISTUP // 24. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA: KNJIGA SAŽETAKA / Jelić, M. ; Tomas, J. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 39-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
11.Mornar, Mirta; Jugović, Ivana; Puzić, Saša; Marušić, Iris; Košutić, Iva; Matić, JelenaUčeničke socio-emocionalne kompetencije i stavovi prema imigrantima // 24. dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 110-110 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Marušić, IrisMotivacija za nastavnički poziv i profesionalni identitet budućih nastavnica i nastavnika // 4. Dani obrazovnih znanosti - Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2018. str. 26-27 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Marušić Iris; Šabić JosipSocio-demographic and academic predictors of educational aspirations of elementary school students // The EARLI 2017 Book of Abstracts
Tampere: EARLI, 2017. str. 168-168 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Marušić, Iris; Šabić, JosipObrazovne aspiracije hrvatskih učenika: perspektiva učitelja // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju i Medicinska naklada d.o.o., 2017. str. 72-72 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Marušić, Iris; Matić, JelenaThe role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety // Stress and Anxiety: Coping and Resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag Berlin GmbH, 2017. str. 95-103 -
16.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaHow Personality Dimensions and Motivation to Teach Shape the Learning Achievement Goals of Croatian Future Teachers // Global Perspectives on Teacher Motivation / Watt, Helen M. G. ; Richardson, Paul W. ; Smith, Kari (ur.).
Cambridge: Cambridge University Press, 2017. str. 189-219 -
17.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Lončarić, DarkoApproaches to learning of first-year and fifth-year student teachers: are there any differences? // European Journal of Teacher Education, 40 (2017), 1; 62-75 doi:10.1080/02619768.2016.1251898 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Marušić, Iris; Šabić, JosipUpisati gimnaziju ili strukovnu školu? Uloga socio- demografskih obilježja i akademskog samopoimanja u odabiru srednje škole // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2016. str. 80-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Matić, Jelena; Marušić, IrisRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 283-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Krznarić – Barić, Jasenka; Jugović, Ivana; Marušić, Iris; Švaganović; IvanPrirodne znanosti su in: Učenička motivacija za biologiju i fiziku // Knjiga sažetaka, 3. Dani obrazovnih znanosti - Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2016. str. 68-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Aderibigbe, Semiyu; Holland, Eimear; Marusic, Iris; Schanks, RachelBarriers to mentoring student and new teachers // ECER 2016: Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers
Dublin, Republika Irska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Marušić, Iris; Matić, JelenaThe Role of Personality, Self-concept and Defensive Motivation in Predicting Math Anxiety // 37th STAR Book of Abstracts - Stress and Anxiety in a Changing Society / Lauri Korajlija, Anita ; Begić, Dražen ; Jurin, Tanja (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2016. str. 140-140 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaDeterminante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 1103-1129 doi:10.15516/cje.v17i4.1434 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
24.Marušić, Iris; Matić, JelenaRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Zagreb, 2015. str. 85-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Jugović, Ivana; Marušić, IrisPredviđaju li ličnost i ciljne orijentacije motivaciju za odabir učiteljske profesije? // 2. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” / Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2014. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)