Pregled po CROSBI profilu: Izabela Sorić (CROSBI Profil: 13705, MBZ: 169285)
Pronađeno 158 radova
-
1.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Sorić, IzabelaMogu li nagrade povećati intrinzičnu motivaciju za učenje? - Pregled istraživanja // Suvremena psihologija, 24 (2021), 2; 127-152 doi:10.21465/2021-SP-242-01 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanOsobni i kontekstualni čimbenici emocionalne iscrpljenosti školskih ravnatelja tijekom pandemije COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 203-225 doi:10.5559/di.30.2.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Burić, Irena; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTeachers’ Emotions and Self-Efficacy: A Test of Reciprocal Relations // Frontiers in Psychology, 11 (2020), 1650, 14 doi:10.3389/fpsyg.2020.01650 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Martinović, Anna; Sorić, IzabelaThe L2 motivational self system, L2 interest, and L2 anxiety: A study of motivation and gender differences in the Croatian context // Explorations in English Language and Linguistics (ExELL), 6 (2020), 1; 37-56 doi:10.2478/exell-2019-0005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Bodrožić, KatarinaOdnos inteligencije, jasnoće pojma o sebi i samohendikepiranja u situaciji manipuliranog neuspjeha na testu inteligencije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
7.Ninković, TajanaKomponente darovitosti kod učenika koji su sudjelovali na smotri „LiDraNo“, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
8.Slišković, Ana; Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe relations between Principal support and work engagement and burnout: Testing the role of teachers’ emotions and educational level // WORK-A Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 64 (2019), 2; 203-215 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Buri, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, IvanaEmotional spillover in classrooms: A multilevel mediational analysis of teachers' emotions, emotional labor strategies and students' affective experiences // BOOK OF ABSTRACTS: 19th Conference on Personality (ECP 19)
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Šandrić, MareRegulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
11.Kamber, KatarinaIspitivanje odnosa perfekcionizma, prednatjecateljske anksioznosti, motivacije i percepcije legitimnosti nesportskog ponašanja kod košarkaša, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
12.Torić, MartaUvjerenja o matematici i ciljne orijentacije kao odrednice ispitnih emocija i školskog postignuća u matematici, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
13.Slišković, Ana; Burić, Irena; Bubić, Lucija; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Macuka, IvanaEmocionalni napor, profesionalno sagorijevanje i želja za napuštanjem profesije kod nastavnika osnovnih i srednjih škola // 25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 211-212 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTestiranje recipročnosti odnosa između strategija emocionalne regulacije i emocija nastavnika nakon kontrole dispozicijske afektivnosti // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 120-120 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaSelf-efficacy, work-related emotions and desire to quit in teaching occupation: A test of reciprocal relations // European Association of Work and Organizational Psychology 2017 ; Enabling Change through Work and Organizational Psychology
Dublin, Irska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTeachers’ self-efficacy and well-being: Examining the central role of emotional processes // 15th European Congress of Psychology
Amsterdam, Nizozemska, 2017. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaThe Big Five personality traits, goal orientations, and academic achievement // Learning and individual differences, 54 (2017), 126-134 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.024 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaRegulating Emotions in the Teacher’s Workplace: Development and Initial Validation of the Teacher Emotion-Regulation Scale // International Journal of Stress Management, 24 (2017), 3; 217-246 doi:10.1037/str0000035 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Sorić, IzabelaEmocije i emocionalna regulacija u odgojno- obrazovnom procesu // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 169-198 -
20.Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 (zbornik)
-
21.Ivanov, Lozena; Karamatić Brčić, Matilda; Klarin, Mira; Luketić, Daliborka; Penezić, Zvjezdan; Radeka, Igor; Rogić, Ana Marija; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Šimić Šašić, Slavica; Vican, DijanaUpravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 -
22.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanStrategije suočavanja s ispitnom situacijom u kontekstu različitih kriterija uspješnosti suočavanja // Knjiga sažetaka - 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Zagreb, 2016. str. 268-268 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaTeachers' emotions and subjective well-being: The mediating role of emotional labor strategies // AAPC16 – 12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPersonality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions // 18th European Conference on Personality
Timisoara, Romania, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Penezić, ZvjezdanThe mediating role of teachers' emotions and burnout in explaining the relationship between perceived principal support and work engagement: testing the structural equivalence across educational levels // 37th STAR Conference
Zagreb, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)