Pregled po CROSBI profilu: Majda Rijavec (CROSBI Profil: 12701, MBZ: 142766)
-
1.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaPositive psychology in Eastern Europe // The international handbook of positive psychology: A global perspective on the science of positive human existence / Chang, Edward C. ; Downey, Christina ; Yang, Hongfei ; Zettler, Ingo ; Muyan-Yılık, Mine (ur.).
Cham: Springer, 2022. str. 241-275 doi:10.1007/978-3-030-57354-6_9 -
2.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaMuškarci nisu idioti (A žene imaju dugu kosu) - psihologija rodnih razlika. Zagreb: IEP-D2, 2021 (monografija)
-
3.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTeen-psiha - priručnik za tinejdžere. Zagreb: IEP-D2, 2021 (monografija)
-
4.Olcar, Diana; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaTHE ROLE OF ACADEMIC FLOW IN STUDENTS' ACHIEVEMENT AND WELL-BEING // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 6; 912-927 doi:10.33225/pec/21.79.912 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Rijavec, Majda; Ljubin - Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan bombon ili dva u dobi od šest godina: ima li važnosti za kasniji školski život i zašto? // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), Sp.Ed.1; 105-123 doi:10.15516/cje.v23i0.4081 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Jurčec, Lana; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaTeachers' wellbeing: The role of calling orientation, job crafting and work meaningfulness // Psychological Applications and Trends 2021 / Pracana, Clara ; Wang, Michael (ur.).
Lisboa ; Portugal: InScience Press, 2021. str. 167-171 doi:10.36315/2021inpact035 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Rijavec, Majda; Novak, Ana; Ljubin Golub, TajanaWhat contributes to students academic flourishing during studying at university // Brain and Mind:Promoting Individual and Community Well-Being / Pačić-Turk, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 51-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Ljubin Golub, Tajana; Olčar, Diana; Rijavec, MajdaAcademic flow mediates the relationship between academic self-efficacy and academic burnout // The 32nd International Congress of Psychology
Prag, Češka Republika, 2021. str. 1-1 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
9.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaHumor u doba korone, potresa i dr. sr.. Zagreb: IEP-D2, 2020 (monografija)
-
10.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting Gender Differences in School Achievement and Social Acceptance: The Role of Delay of Gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 1-21 doi:10.5559/di.29.1.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Gradišek, Polona; Pečjak, Sonja; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaTeaching as a Calling and Well-Being of Slovenian and Croatian Teachers // Psihologijske teme, 29 (2020), 2; 249-267 doi:10.31820/pt.29.2.3 (recenziran, članak, znanstveni)
-
12.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting gender differences in school achievement and social acceptance: The role of delay of gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 1-21 doi:10.5559/di.29.1.01 (recenziran, članak, znanstveni)
-
13.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaStudent flow and burnout: The role of teacher autonomy support and student autonomous motivation // Psychological Studies, 65 (2020), 145-156 doi:10.1007/s12646-019-00539-6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Smrtić, Natalija; Rijavec, MajdaPsihološki kapital, smislenost posla, zadovoljstvo poslom i dobrobit kod nastavnika u privatnim i državnim školama // Život i škola, 65 (2019), 1-2; 15-29 doi:10.32903/zs.65.1-2.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Vid, Ivana; Glavaš, Dragan; Rijavec, MajdaUloga preoblikovanja posla u odnosu između proaktivne ličnosti i dobrobiti, zadovoljstva poslom i zanesenosti na poslu // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 178-178 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
16.Maltar Okun, TanjaStavovi učenika prema prirodoslovnim predmetima u objašnjenju obrazovnoga postignuća i namjere upisa u srednju školu, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
17.Karadža-Lapić, Lj; Barešić, M; Vrsalović, R; Ivković-Jureković; I; Sršen, S; Prkačin, I; Rijavec, M; Cikojević, DHereditary Angioedema due to C1-Inhibitor Deficiency in Pediatric Patients in Croatia – First National Study, Diagnostic and Prophylactic Challenges // Acta clinica Croatica, 58 (2019), 139-146 doi:10.20471/acc.2019.58.01.18 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
18.Maras, Nevenka; Opić, Siniša; Rijavec, MajdaTHE QUALITY OF COLLABORATION BETWEEN PRIMARY SCHOOL CLASS AND SUBJECT TEACHERS AS A PREREQUISITE FOR IMPROVING THE PROCESS OF INCLUSIVE EDUCATION // Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Wien: LIT VERLAG GmbH & Co. KG Wien, 2019. str. 153-166 -
19.Rijavec, MajdaMože li pozitivna psihologija učiniti više štete nego koristi? // 3. Kongres primijenjene psihologije: knjiga sažetaka / Bogdan, Andreja ; Barušić, Teuta (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2019. str. 9-9 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
20.Rijavec, MajdaPositive psychology in education: The best moments of our lives // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 27-29 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaEngagement and Academic Flow in College Students: An Eight-Month Longitudinal Study // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY 2019
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова, 2019. str. 744-744 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaAcademic resilience and students' well-being // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова" Издательский Дом, 2019. str. 761-761 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaAcademic flow and burnout in college students: An eight-month longitudinal study // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS / Besedova, Petra ; Heinrichova, Nadezda ; Ondrakova, Jana (ur.).
Barcelona, Spain: Future Academy, 2019. str. 16-27 doi:10.15405/epsbs.2019.11.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Pavlović, VišnjaŠkolski volonteri: Dobrobiti volontiranja u školama. Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2019 (prirucnik)
-
25.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan ili dva slatkiša u dobi od šest godina: je li to važno za kasniji školski život i zašto // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 243-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)