Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.). Baja: Eötvös József Főiskola, 2015. str. 56-65
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Prepoznavanje bliskoznačnica hrvatskoga kao nematerinskog/drugog jezika u mlađim razredima osnovne škole // Prvi, drugi, ini jezik: hrvatsko-makedonske usporedbe / Cvikić, Lidija ; Petroska, Elena (ur.). Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2013. str. 297-306
Begičević-Ređep, Nina ; Ciglar, Vesna ; Kirinić, Valentina ; Hunjek, Barbara ; Ladić Fisher, Silvija ; Mavrek, Ljiljana ; Skupnjak, Draženka ; Vidaček-Hainš, Violeta ; Žiher, Valentina ; Jones, Carole et al.
PROJEKT Inter-Community Learning // Inter-Community Learning – University/School/Community Learning Partnership – University Students Supporting Children at Risk of Educational ‘Failure’ through Targeted Learning Support. 2013.
Vidaček-Hains, Violeta ; Ladić Fischer, Silvija ; Kirinić, Valentina ; Begičević-Ređep, Nina ; Ciglar, Vesna ; Jovanović, Magdalena
Enhancing learning foreign languages through volunteering, ICT usage and collaboration between local government, universities and schools // International Conference on Research And Education - Challenges Toward Future " (ICRAE 2013)
Skadar, Albanija, 24.05.2013-25.05.2013
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Nastava hrvatskoga jezika u višejezičnoj sredini // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 271-282
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Leksičko-semantičke kompetencije učenika mlađih razreda u određivanju pridjevskih sinonima // Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević-Franić, D. ; Bežen, A. (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 283-292
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Utjecaj višejezičnosti na recepciju umjetničkoga teksta // Konferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: "Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-1) / Šimović, V. ; Bežen, A ; Pavličević-Franić, D. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 182-193
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Leksičko-semantičke kompetencije učenika za stvaranje sinonimskih nizova u prvom razredu // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 261-273
Slunjski, Edita ; Ciglar, Vesna
Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert ; Murn, Ante ; Nenadić-Bilan, Diana et al. (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 103-112-x
Ciglar, Vesna ; Turza-Bogdan, Tamara
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard // Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro (ur.). Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 80-93-x