Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Fedor Rocco

22446

Fedor

Rocco

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus ; Rocco, Sanja, mr.sc. Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž // Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 14-15
Šarić, Marko Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom / Rocco, Fedor (mentor); - (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2001
Barišić, Mario Marketing izdavačke djelatnosti / Rocco, Fedor (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2000
Rocco, Fedor Marketinško upravljanje / Vuk, Blaženka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2000. 324..
Rocco, Fedor Marketinško upravljanje. Zagreb: Školska knjiga, 2000
Rocco, Fedor Demokratski elementi u ponašanju poduzeća na vanjskom i unutarnjem planu // Tržišna demokracija u Hrvatkoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.). Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 55-62-x
Rocco, Fedor Strateško upravljanje poslovnim marketingom // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 433-448-x
Rocco, Fedor Priroda i pojam poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 3-9-x
Rocco, Fedor Okruženje poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 9-12-x
Rocco, Fedor (Voditelj tima) Poslovni business to business marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. 473..
nije evidentirano
nije evidentirano