Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću, (ADHD)- multimodalni pristup (CROSBI ID 675925)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jurin, Maja ; Sekušak-Galešev, Snježana Poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću, (ADHD)- multimodalni pristup // Zbornik radova 37. simpozija Hrvatskog društva za dječju neurologiju s međunarodnim sudjelovanjem. 2008. str. x-x

Podaci o odgovornosti

Jurin, Maja ; Sekušak-Galešev, Snježana

hrvatski

Poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću, (ADHD)- multimodalni pristup

ADHD - Poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću – ADHD (od engl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder) jedan je od najčešćih neurorazvojnih poremećaja dječje i adolescentne dobi. To je kognitivni i bihevioralni poremećaj koji karakteriziraju hiperaktivnost, impulzivnost i nedostatak pozornosti. Dijagnoza se postavlja na temelju preporuka Diagnostic and Statistical Manuala (DSM-IV) i International Classification Disordersa (ICD-10). Simptomi se javljaju prije sedme godine života, četiri su češći u dječaka nego u djevojčica i moraju trajati najmanje šest mjeseci u okviru dviju različitih životnih sredina. U dijagnosticiranju i terapiji ADHD-a sudjeluje multidisciplinarni tim uz povezanost i suradnju roditelja, učitelja odnosno odgajatelja. Uzrok poremećaja još nije otkriven, ali su poznati nepovoljni okolinski čimbenici, utjecaj nasljeđa i različite promjene mozga, koje se mogu detektirati suvremenim slikovnim neuroradiološkim pretragama. Najbolji rezultati u liječenju djece s ADHD-om postižu se istodobnom primjenom odgovarajućih lijekova i različitih psihosocijalnih i psihoedukacijskih pristupa. U radu se potanko opisuju i objašnjavaju postupci u liječenju i naglašava važnost edukacije roditelja i okoline o prirodi bolesti, kako bi se okolina što bolje prilagodila djetetu. Ignoriranje ovog poremećaja kao i izostanak optimalnog liječenja ima razarajuće posljedice na djetetov razvoj, kočeći ga u njegovom školovanju i formiranju u zdravo društveno biće

poremećaj pomanjkanja pažnje ; hiperaktivnost ; dijagnostika ; multimodalno liječenje

nije evidentirano

engleski

Attention Deficit Disorder (ADHD) - Multimodal Approach

nije evidentirano

attention deficit disorder ; hyperactivity ; diagnostics ; multimodal treatment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

x-x.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 37. simpozija Hrvatskog društva za dječju neurologiju s međunarodnim sudjelovanjem

Podaci o skupu

37. simpozij Hrvatskog društva za dječju neurologiju s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

28.11.2008-29.11.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti