Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga (CROSBI ID 675901)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Ožegović, Nina Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga. 2018

Podaci o odgovornosti

Ožegović, Nina

hrvatski

Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga

Neprofitni mediji najčešće se definiraju kao 'watch dog' mediji, dakle, 'psi čuvari demokracije', jer kao 'kontrolori vlasti' istražuju anomalije, korupciju i zloupotrebe političkih, gospodarski, kulturnih elita na vlasti. S druge strane daju glas manjinama, žrtvama i svima onima koji ne dobivaju prostor u javnim, komercijalnim i srednjestrujaškim medijima. No zbog politike Ministarstva kulture Hrvatske, koje im je u 2016. uskratilo sredstva, neprofitni mediji danas jedva preživljavaju, a neki su i ugašeni. Rad analizira slučajeve crowdfunding kampanja koje su pokrenula tri hrvatska neprofitna medija - Forum TM, Radio student i lupiga, te na temelju tih primjera istražuje mogu li ti neovisni mediji opstati na tržištu u Hrvatskoj bez pomoći države. Također nastoji ispitati mogu li neprofitni mediji sačuvati prostor slobodnog djelovanja neovisno o političkim i ekonomskim pritiscima.

Neprofitni mediji, tržište, crowdfunding kampanje

nije evidentirano

engleski

Non-Profit Media: Between the State, the Market and Crowdfunding

nije evidentirano

Non-profit media, market, crowdfunding campaigns

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018.

predavanje

19.09.2018-21.09.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano