Imidž grada kao model razvoja prostora (CROSBI ID 675872)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sablić Tomić, Helena
hrvatski
Imidž grada kao model razvoja prostora
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi kako imidž grada izražen kroz primarnu i sekundarnu komunikaciju utječe na razvoj šireg prostora (zavičajnog, regionalnog, nacionalnog). Istraživanje se odnosi na Osijek koji ima potencijal kulturnog razvoja, ali se često suočava s pitanjem kako postati mjestom kreativnog potencijala i kulturološkog raskrižja. Primarna komunikacija unutar grada odnosi se na djelovanje određenih sadržaja koji mogu utjecati na njegov imidž, a sekundarna komunikacija podrazumijeva namjerne i organizirane komunikacijske aktivnosti grada obuhvaćene pojmom komunikacijskih politika, s ciljem utjecanja na njegov imidž i vidljivost. U radu će se rasvijetliti imidž grada kako bi se povela rasprava o njegovu sadašnjem i budućem identitetu te komunikacijskim politikama koje na njega utječu.
grad, identitet, imidž, prostor, kultura
nije evidentirano
engleski
The Image of the City as a Model of Space Development
nije evidentirano
city, identity, image, space, culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-53.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Modeli razvoja - iskustva drugih i naše mogućnosti
Abidović, Albina
Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt
978-99955-99-48-5
Podaci o skupu
7. Međunarodni naučni skup - Modeli razvoja -iskustva drugih i naše mogućnosti
predavanje
05.04.2019-05.04.2019
Brčko, Bosna i Hercegovina