Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića (CROSBI ID 264418)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Somolanji Tokić, Ida ; Vukašinović, Antonija Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića // Život i škola = Life and school, 64 (2018), 1; 105-116. doi: 10.32903/zs.64.1.8

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida ; Vukašinović, Antonija

hrvatski

Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića

U ovom radu istražio se pojam partnerstva obitelji i dječjeg vrtića u kontekstu virtualnih društvenih mreža. Partnerstvo kao krajnji cilj pedagoškog odnosa između roditelja/skrbnika i odgajatelja usmjerenog na dobrobit djeteta složeni je konstrukt koji je u praksi ponekad teško ostvariv. Izazovi suvremenog i ubrzanog načina života često onemogućuju kvalitetnu interakciju roditelja i odgajatelja. Zbog toga je potrebno sagledati nove mogućnosti i stvarati novi 'prostor' primjeren današnjem vremenu. Virtualne društvene mreže predstavljaju platformu na kojoj sve više dolazi do izražaja odgojno- obrazovni potencijal. Prepoznajući taj potencijal, odgojno-obrazovni stručnjaci mogu djelovati i putem društvenih mreža prema povezivanju obitelji i odgojno-obrazovnog sustava prateći pri tome suvremenu pedagošku teoriju i praksu. Ovaj rad nastoji se odmaknuti od dosadašnjeg deficitarnog pristupa društvenim mrežama prema afirmativnom pristupu u kojemu je naglasak na pedagoški promišljenom i oblikovanom sadržaju ponuđenom za interakciju s krajnjim korisnikom. Rad prikazuje istraživanje jedne odgojne skupine i njihove Facebook grupe putem koje se nastoji proces učenja i stvaranja znanja učiniti vidljivim prvenstveno roditeljima. Svrha istraživanja ogleda se u propitivanju novih tehnologija u odgojno- obrazovnom djelovanju koje mogu pridonijeti razvoju partnerskog odnosa između obitelji i dječjeg vrtića svakodnevno, ali i tijekom procesa prijelaza djeteta iz vrtića u osnovnu školu. Dobiveni rezultati ukazali su kako je korištenje društvenih mreža u obrazovne svrhe prepoznato među roditeljima, ocijenjeno kao pozitivan način komunikacije te se reflektira u kvalitetnijoj komunikaciji u svakodnevnom neposrednom odgojno-obrazovnom radu.

dokumentiranje, ekološka teorija, eksploracijsko istraživanje, Facebook, partnerstvo s roditeljima

nije evidentirano

engleski

Virtual social networks in promoting parent- kindergarten partnership

nije evidentirano

documentation, ecological system theory, exploratory research, Facebook, partnership with parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (1)

2018.

105-116

objavljeno

0044-4855

1849-0972

10.32903/zs.64.1.8

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice