Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Industrija digitaliziranih sadržaja stvara novu paradigmu teorije troškova:Nulti granični trošak u digitalnom izdanju časopisa (CROSBI ID 264378)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Lozić, Joško Industrija digitaliziranih sadržaja stvara novu paradigmu teorije troškova:Nulti granični trošak u digitalnom izdanju časopisa // Polytechnic and design, 7 (2019), 1; 53-59

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško

hrvatski

Industrija digitaliziranih sadržaja stvara novu paradigmu teorije troškova:Nulti granični trošak u digitalnom izdanju časopisa

Cilj je ovog rada ukazati na promjenu paradigme ekonomske teorije troškova koja je nastala kao rezultat razvoja poslijeindustrijskog načina proizvodnje i distribucije roba. Digitalizacija i konvergencija proizvodnih procesa izravno su utjecale na promjene načina proizvodnje unutar velikog broja starih industrija. Medijska se industrije našla na udaru među prvima. Digitalizacijom proizvoda odnosno proizvodnjom digitalnog sadržaja, koji je zamijenio fizički proizvod, stvorena je izravna konkurencija proizvodima medijske industrije koji su se proizvodili i prodavali na „starim“ medijima. Digitalizacijom sadržaja nestao je veliki dio proizvodnog procesa te su se marginalni troškovi proizvodnje dodatne jedinice proizvoda približili nuli. Proizvodnja i distribucija digitalnih proizvoda, kod kojih je marginalni trošak približno nula, posebno je pogodila nakladničku industriju te je potpuno promijenio globalnu sliku industrije. U radu ćemo obraditi primjer nultog marginalnog troška u industriji časopisa.

industrija časopisa, medijska industrija, nulti marginalni trošak, poslijeindustrijski model

nije evidentirano

engleski

The digitized content industry creates a new paradigm of cost theory: Zero marginal cost in digital magazine industry

nije evidentirano

magazine industry, media industry, zero marginal cost, post-industrial model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2019.

53-59

objavljeno

1849-1995

2459-6302

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti