Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika (CROSBI ID 264367)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Turza-Bogdan, Tamara ; Virč, Ines ; Čerepinko, Lucija O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika // Hrvatski, 14 (2016), 2; 61-81

Podaci o odgovornosti

Turza-Bogdan, Tamara ; Virč, Ines ; Čerepinko, Lucija

hrvatski

O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika

U članku se propituje mjesto i uloga kajkavskoga narječja u nastavi iz perspektive učenika – njegovih govornika. Cilj je istraživanja1 bio ispitati razmišljanja učenika četvrtih razreda osnovne škole o kajkavskome narječju. S obzirom na to da je kajkavsko narječje većini ispitanika, učenicima iz Međimurja, materinski idiom, željelo se istražiti doživljavaju li ga učenici svojim materinskim idiomom, misle li da se njime koriste u nastavi te u kojim je to nastavnim situacijama. Zanimalo nas je postoji li razlika u odgovorima između učenika gradske i seoske osnovne škole. Rezultati prigodnoga uzorka pokazali su postojanje razlike u odgovorima i potrebu za budućim kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima.

kajkavsko narječje u nastavi ; osnovna škola ; materinski idiom

nije evidentirano

engleski

On the usage of Kajkavian dialect from the perspective of students - its speakers

nije evidentirano

kajkavian dialect in curriculum ; primary school ; native idiom

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (2)

2016.

61-81

objavljeno

1845-8793

1845-8793

Povezanost rada

Filologija