O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika (CROSBI ID 264367)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Turza-Bogdan, Tamara ; Virč, Ines ; Čerepinko, Lucija
hrvatski
O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika
U članku se propituje mjesto i uloga kajkavskoga narječja u nastavi iz perspektive učenika – njegovih govornika. Cilj je istraživanja1 bio ispitati razmišljanja učenika četvrtih razreda osnovne škole o kajkavskome narječju. S obzirom na to da je kajkavsko narječje većini ispitanika, učenicima iz Međimurja, materinski idiom, željelo se istražiti doživljavaju li ga učenici svojim materinskim idiomom, misle li da se njime koriste u nastavi te u kojim je to nastavnim situacijama. Zanimalo nas je postoji li razlika u odgovorima između učenika gradske i seoske osnovne škole. Rezultati prigodnoga uzorka pokazali su postojanje razlike u odgovorima i potrebu za budućim kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima.
kajkavsko narječje u nastavi ; osnovna škola ; materinski idiom
nije evidentirano
engleski
On the usage of Kajkavian dialect from the perspective of students - its speakers
nije evidentirano
kajkavian dialect in curriculum ; primary school ; native idiom
nije evidentirano