Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Does Initial Education of German and English Language Teachers Prepare Them for the Development of Pupils' Plurilingual and Intercultural Competence? – Analysis of Programs of Study (CROSBI ID 675711)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Knežević, Željka Does Initial Education of German and English Language Teachers Prepare Them for the Development of Pupils' Plurilingual and Intercultural Competence? – Analysis of Programs of Study // Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra. Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12.- 14. listopada 2016. / Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 47-63

Podaci o odgovornosti

Knežević, Željka

engleski

Does Initial Education of German and English Language Teachers Prepare Them for the Development of Pupils' Plurilingual and Intercultural Competence? – Analysis of Programs of Study

Višejezični pristup učenju stranih jezika stavlja učitelje stranih jezika pred izazov objedinjenog razvoja višejezične i međukultrune kompetencije učenika. Kako bi se dao odgovor na pitanje jesu li učitelji engleskog i njemačkog jezika po završetku svog inicijalnog obrazovanja spremni za ostvarenje ovih ciljeva u nastavi istražena je zastupljenost sadržaja za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije u deset studijskih programa prema kojima se obrazuju učitelji engleskog i njemačkog jezika u Hrvatskoj. Razultati kvantitativne i kvalitativne analize sadržaja u silabima pojedinih obveznih kolegija svakog studijskog programa pokazuju da su ukupno gledano, i u studijskim programima engleskog i u studijskim programima njemačkog jezika, sadržaji za razvoj međukulturne kompetencije zastupljeni u vrlo malom broju, dok je zastupljenost sadržaja za razvoj višejezične kompetencije u gotovo svim analiziranim studijskim programima neznatna. Navedeno upućuje na zaključak da postojeće inicijalno obrazovanje učitelje engleskog i njemačkog jezika ne osposobljava u dovoljnoj mjeri za zahtjeve koje pred njih stavlja višejezični pristup učenju stranih jezika.

foreign language teaching ; initial education of English and German teachers ; intercultural competence ; plurilingual approach to foreign language learning ; plurilingual competence

Ovaj rad je hrvatska inačica rada prethodno objavljenog na engleskom jeziku u Hrvatskom časopisu za odgoj i obrazovanje/Croatian Journal of Education, Vol. 19 ; Sp. Ed., No.2/2017 posvećenom Kongresu, str. 13-33 ; https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2612

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-63.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra. Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12.- 14. listopada 2016.

Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-33-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano