Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte (CROSBI ID 264167)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Božica Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte // Suvremena trgovina (Zagreb), 44 (2019), 2; 67-69

Podaci o odgovornosti

Dunković, Božica

hrvatski

Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte

Kod online maloprodaje kupci i menadžment prate recenzije drugih kupaca koji razmjenjuju stavove i iskustva. Efekti recenzija razlikuju se među kategorijama robe (npr. kozmetika, hrana ili odjeća), ali i među djelatnostima (npr. zabava, ugostiteljstvo, prodaja vozila). Svrha je upoznati javnost s doprinosima novih marketinških istraživanja o efektima recenzija na odluke kupaca u kontekstu online maloprodaje odjeće. Online objava i ocjena kupca predstavlja korisnu informaciju kako za buduće kupce tako i za trgovce. Kupci koriste društvene mreže, pišu blogove i razmjenjuju mišljenja kako bi izrazili svoj dojmove ili stavove o proizvodu ili usluzi. Koriste društvene mreže prije iz hedonističkih, nego utilitarističkih motiva. Preko društvenih mreža umreženost stvara posebnu ekonomsku vrijednost jer se interakcije trenutno pretvaraju u usporedive informacije i razmjenjuju s drugima čime se stvara veći promet, stimulira ponašanje i društvena povezanost.

recenzije kupaca, online prodaja, modna odjeća

nije evidentirano

engleski

Effects of customer reviews on apparel sales

nije evidentirano

customer reviews, online retail, fashion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (2)

2019.

67-69

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice