Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi (CROSBI ID 426352)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kukec, Lucija Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi / Budinski, Vesna (mentor); Jurkić Sviben, Tamara (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Kukec, Lucija

Budinski, Vesna

Jurkić Sviben, Tamara

hrvatski

Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi

Istraživanjem govora od davnina su se bavili brojni znanstvenici. Govor je jedna od osnovnih karakteristika svakoga čovjeka. Što se povezanosti djece i govora tiče, govor je sredstvo koje ima vrlo važnu ulogu u djetetovoj igri, ali i interakciji s drugom djecom. S razvojem, djetetov govor postaje sve bogatiji i složeniji. Kako bi se govor u djeteta pravilno razvijao, djetetu je potrebna podrška njegove okoline, posebice roditelja i odgojitelja koji raznim metodičkim postupcima bogate djetetov rječnik, a samim time i djetetov govor. Roditelji i odgojitelji moraju dozvoliti djetetu igranje jezikom i glasovima čime se glasovne kompetencije uvelike povećavaju. Fonemska svjesnost smatra se najvažnijim čimbenikom razvoja čitanja u djece. Razvija se putem brojnih glasovnih igara, ali i kroz uočavanje rime, pjevanje pjesmica, brojalica, bajalica. Pjesmice i brojalice često se koriste u radu s djecom i pridonose kvalitetnijoj artikulaciji glasova, izgovaranju riječi i rečenica. Da bi djeci približio određenu pjesmu, odgojitelj traži i pronalazi brojne kreativne putove i metode čime pospješuje fonološko osvješćivanje, a samim time i razvoj predčitačkih vještina. U sklopu diplomskoga rada, provedeno je istraživanje o utjecaju glazbe na razvoj fonološke svjesnosti kod djece predškolske dobi. Cilj istraživanja bio je utvrditi utječe li svakodnevno poticanje djece glazbom na razvoj fonološke svjesnosti.

govor, fonološka svjesnost, predčitačke vještine, djeca predškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Musical motivation as an incentive for the development of phonological awareness in pre- school age

nije evidentirano

speech, phonological awareness, pre reading skills, preschool children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

11.11.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kroatologija