Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 264123)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Mirković Moguš, Ana ; Moslavac Bičvić, Diana Mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u predškolskom odgoju i obrazovanju // Putokazi, VI (2018), 2; 185-196

Podaci o odgovornosti

Mirković Moguš, Ana ; Moslavac Bičvić, Diana

hrvatski

Mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u predškolskom odgoju i obrazovanju

U ovom radu dan je pregled uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT-a) u predškolskom odgoju i obrazovanju u različitim zemljama. Provedeno je istraživanje kojim su ispitani stavovi budućih odgajatelja o ulozi i mogućnostima IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju. Cilj rada jest na temelju pregleda literature utvrditi činitelje koji promiču upotrebu IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju te one koji ju ograničavaju. Nadalje, proveden je i upitnik na uzorku od 35 studenata, oblikovan kao skala stavova gdje su studenti procijenili svoj stupanj slaganja s navedenim tvrdnjama o upotrebi IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju. Pregledom raznih istraživanja o IKT-u te predškolskom odgoju i obrazovanju moguće je izdvojiti barem tri činjenice koje opravdavaju važnost IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju. Primarno, IKT je većprisutan u svakodnevnom dječjem okruženju. Ove tehnologije nude nove mogućnosti jačanja mnogih aspekata obrazovne prakse u ranom djetinjstvu, i treće, postoji podrška i interes u cijelom području obrazovanja za razvoj i integraciju IKT-a u obrazovnu politiku, nastavni plan i program te praksu. Rezultati provedenog upitnika pokazali su i da budući odgajatelji uglavnom smatraju kako korištenje IKT-a kroz igru kao podršku prilikom proširivanja znanja o nekoj temi pomaže djeci da lakše usvoje nove sadržaje, ali i da je uporaba tehnologije prijetnja tradicionalnoj slobodnog igri te treba imati sekundarnu ulogu u odnosu na slobodnu igru u vrtiću.

Informacijsko komunikacijska tehnologija, djeca, odgajatelji, učenje

nije evidentirano

engleski

The Role and Potential of ICT in Preschool Education

nije evidentirano

Information and communication technology, children, preschool educators, learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

VI (2)

2018.

185-196

objavljeno

2303-470X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti

Poveznice