Fotografija kao kulturna praksa s kritičkim potencijalom (CROSBI ID 784763)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Kalčić, Silva
hrvatski
Fotografija kao kulturna praksa s kritičkim potencijalom
Ako fotografija konstituira jezik, fotografija makete broda Amorella jest analogijska u odnosu spram stvarnog objekta – ona je denotacijska, dok su fotografije s plovidbe broda (kao postvarenog modela) konotativne. Fotografski označitelj i označeno su u međusobno tautološkom odnosu, što je Barthes nazivao paradoksom fotografije kao medija samog. Putovanje je “izvor emocija” (Le Corbusier). Nova brzina putovanja odvaja putnika od prostora kojim je dotada bio dijelom, prostor iz kojeg putnik istupa postaje mu tableau. Panoramski pogled, za razliku od tradicionalnog, ruskinovskog, ne pripada više istom prostoru kao i opaženi predmeti.
suvremena umjetnost, fotografija, umjetnost zajednice
nije evidentirano
engleski
Photography as a Cultural Praxis with the critical potential
nije evidentirano
Contemporary Arts, Photography, Community Art
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Suvremena hrvatska fotografija - Ured za fotografiju
2019.
nije evidentirano
objavljeno