Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom (CROSBI ID 426329)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kolić, Nikolina Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom / Jajić Novogradec, Marina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kolić, Nikolina

Jajić Novogradec, Marina

hrvatski

Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom

U radu Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom nastoji se sagledati koji su sve motivacijski aspekti utjecali na uspješno ovladavanje ukrajinskim jezikom te u kojoj se mjeri prethodno višejezično iskustvo hrvatskih studenata pokazalo kao olakšavajući čimbenik u učenju. U prvome teorijskom dijelu rada obrađuje se tematika stranoga jezika, od osnovnih teorijskih postavki do razlikovanja statusa jezika ovisno o kontekstu i načinu na koji se uči. Nadalje, posebna se pažnja pridaje motivaciji kao izraženom afektivnom čimbeniku u nastavi, njezinoj definiciji te odnosu s ostalim individualnim čimbenicima. Također, izdvaja se i važnost utjecaja (izvan)akademske okoline na uspjeh u učenju stranoga jezika, dok je posljednji teorijski dio posvećen značaju višejezičnosti za pojedinca i zajednicu. U istraživačkom dijelu rada prikazana je obrada rezultata upitnika provedenog sa studentima Ukrajinskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (N=28). Istraživanjem se nastojalo uvidjeti u kojoj je mjeri integrativna i instrumentalna motivacija pospješila uspješno ovladavanje ukrajinskim jezikom, kao i to je li prethodno višejezično iskustvo studentima koristilo.

ukrajinski jezik ; instrumentalna motivacija ; integrativna motivacija ; višejezičnost

nije evidentirano

engleski

The role of motivation and plurilingual experience in the acquisition of Ukrainian

nije evidentirano

Ukrainian ; instrumental motivation ; integrative motivation ; plurilingualism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

26.04.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija