Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom (CROSBI ID 426329)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kolić, Nikolina
Jajić Novogradec, Marina
hrvatski
Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom
U radu Uloga motivacije i višejezičnog iskustva u ovladavanju ukrajinskim jezikom nastoji se sagledati koji su sve motivacijski aspekti utjecali na uspješno ovladavanje ukrajinskim jezikom te u kojoj se mjeri prethodno višejezično iskustvo hrvatskih studenata pokazalo kao olakšavajući čimbenik u učenju. U prvome teorijskom dijelu rada obrađuje se tematika stranoga jezika, od osnovnih teorijskih postavki do razlikovanja statusa jezika ovisno o kontekstu i načinu na koji se uči. Nadalje, posebna se pažnja pridaje motivaciji kao izraženom afektivnom čimbeniku u nastavi, njezinoj definiciji te odnosu s ostalim individualnim čimbenicima. Također, izdvaja se i važnost utjecaja (izvan)akademske okoline na uspjeh u učenju stranoga jezika, dok je posljednji teorijski dio posvećen značaju višejezičnosti za pojedinca i zajednicu. U istraživačkom dijelu rada prikazana je obrada rezultata upitnika provedenog sa studentima Ukrajinskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (N=28). Istraživanjem se nastojalo uvidjeti u kojoj je mjeri integrativna i instrumentalna motivacija pospješila uspješno ovladavanje ukrajinskim jezikom, kao i to je li prethodno višejezično iskustvo studentima koristilo.
ukrajinski jezik ; instrumentalna motivacija ; integrativna motivacija ; višejezičnost
nije evidentirano
engleski
The role of motivation and plurilingual experience in the acquisition of Ukrainian
nije evidentirano
Ukrainian ; instrumental motivation ; integrative motivation ; plurilingualism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
26.04.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb