Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR (CROSBI ID 675478)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR // Kvaliteta - jučer, danas, sutra.. Pula, 2019. str. 595-603

Podaci o odgovornosti

Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija

hrvatski

THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR

Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno besplatnih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge. Rad izlaže istraživanje kojem je bio cilj ispitati utjecaj društvenih mreža na kvalitetu usluge u javnom sektoru. Nisu nađena sliča istraživanja na području RH, pa je stoga provedeno istraživanje na uzorku od 109 studenata Veleučilišta Baltazar Zaprešić, koji su većim djelom zaposleni u javnom sektoru. Provedeno je anketno ispitivanje o stavovima i mišljenjima ispitanika o marketingu društvenih mreža s ciljem ostvarivanja povjerenja i održavanja odnosa s korisnicima. Istraživanje je potvrdilo da javna poduzeća nedovoljno koriste društvene mreže u svrhu marketinga, te da pristunost na društvenim mrežama nužno ne pridonosi razvoju povjerenja korisnika u javna poduzeća.

javni sektor, marketing, društvene mreže, kvaliteta

nije evidentirano

engleski

UTJECAJ MARETINŠKIH ALATA NA KVALITETU USLUGA U JAVNOM SEKTORU

nije evidentirano

public sector, marketing, social networks, quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-603.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pula:

2670-8825

Podaci o skupu

20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

predavanje

20.03.2019-23.03.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija