THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR (CROSBI ID 675478)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija
hrvatski
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR
Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno besplatnih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge. Rad izlaže istraživanje kojem je bio cilj ispitati utjecaj društvenih mreža na kvalitetu usluge u javnom sektoru. Nisu nađena sliča istraživanja na području RH, pa je stoga provedeno istraživanje na uzorku od 109 studenata Veleučilišta Baltazar Zaprešić, koji su većim djelom zaposleni u javnom sektoru. Provedeno je anketno ispitivanje o stavovima i mišljenjima ispitanika o marketingu društvenih mreža s ciljem ostvarivanja povjerenja i održavanja odnosa s korisnicima. Istraživanje je potvrdilo da javna poduzeća nedovoljno koriste društvene mreže u svrhu marketinga, te da pristunost na društvenim mrežama nužno ne pridonosi razvoju povjerenja korisnika u javna poduzeća.
javni sektor, marketing, društvene mreže, kvaliteta
nije evidentirano
engleski
UTJECAJ MARETINŠKIH ALATA NA KVALITETU USLUGA U JAVNOM SEKTORU
nije evidentirano
public sector, marketing, social networks, quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
595-603.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
predavanje
20.03.2019-23.03.2019
Pula, Hrvatska