Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje i razvoj imidža na primjeru televizijskih kuća (CROSBI ID 675467)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Popović, Mateja ; Bakić Tomić, Ljubica ; Globočnik Žunac, Ana Stvaranje i razvoj imidža na primjeru televizijskih kuća. Zagreb, 2012. str. 211-225

Podaci o odgovornosti

Popović, Mateja ; Bakić Tomić, Ljubica ; Globočnik Žunac, Ana

hrvatski

Stvaranje i razvoj imidža na primjeru televizijskih kuća

Korporativni identitet je način na koji se neka organizacija predstavlja javnosti, odnosno skup vizualnih obilježja (logo, boje, tipografija...), fizičkih obilježja, kulturnih, moralnih i slično. On označava organizaciju i ono što ona jest. To je skup osobina s kojima se organizacija identificira i predstavlja ; nameće se strateški, pomoću kojeg se organizacija pozicionira prema interesnim skupinama s ciljem postizanja željenog imidža. Dobrom imidžu prethodi dobar identitet u koji se ulaže mnogo napora. Kultura organizacije koja objedinjuje viziju, misiju, ciljeve, politiku poslovanja, društveno odgovorno poslovanje, odnos prema interesnim skupinama ; zaposlenicima, suradnicima, partnerima, kupcima, konzumentima, gledateljima u koheziji komunikacijom koju organizacija prakticira kroz integrirane marketinške komunikacije prethode dobrom, kvalitetnom i stabilnom imidžu u očima javnosti. Imidž je impresija ; percipirani imidž organizacije utemeljen na znanju i iskustvu pojedinaca koji se odnose na tu organizaciju. Za razliku od korporativnog identiteta koji naglašava fizički aspekt organizacije, njen logo, zgrade, uniforme, simbole, korporativni imidž fokusira se na percepciji te organizacije. Različite grupe pojedinaca stvaraju i imaju različite percepcije o nekoj organizaciji. U radu se etapno razvija priča stoga možemo vidjeti korake izgradnje vizualnog identiteta, kako se mjeri imidž, a kako ugled, kako se je kroz povijest razvijao imidž i zašto je on važan te što je komunikacija. Dolazimo do pojma medij – to je oruđe komunikacije i on prenosi ili posreduje poruku. Komunikacija posredstvom masovnih medija predstavlja javno komuniciranje i kao takva izložena je javnom mišljenju. Tisak, film, radio, televizija i internet danas su nezaobilazni mediji koje ljudi koriste svakodnevno. U fokusu istraživanja su dva najzastupljenija medija današnjice, televizija i internet. U prvom djelu istraživanja analiziran je televizijski program i vizualni identitet tri hrvatske nacionalne televizije RTL Televizija, Nova TV i HRT, te jedna inozemna – BBC na temelju kojih se došlo do zaključka o njihovom imidžu. U drugom dijelu analiziraju se web portale spomenutih TV kuća i njihova kvaliteta ponuđenog sadržaja. Istraživanje je otkrilo kako sve TV kuće brinu o svom imidžu i vizualnom identitetu, ali je najbliža BBC Nova TV, dok za njima zaostaju RTL i HTV. Neočekivano je saznanje da je RTL kao internacionalna televizijska kuća na razini naše nacionalne državne televizije.

organizacija, identitet, imidž, reputacija, korporatvni identitet, komunikacija, novi mediji, internet, web, televizija

nije evidentirano

engleski

Development of image and visual identity of TV stations

nije evidentirano

the organization, identity, image, reputation, corporate identity, communication, new media, internet, web, television

nije evidentirano

Podaci o prilogu

211-225.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zagreb:

978-953-7210-58-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti