Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka? (CROSBI ID 675335)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Popović, Ana ; Gigić Karl, Blanka Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka? // Šesti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga. Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Knjiga sažetaka / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 84-85

Podaci o odgovornosti

Popović, Ana ; Gigić Karl, Blanka

hrvatski

Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka?

„Jedna od bitnih karakteristika udžbenika je mogućnost da se učenici njime samostalno koriste. Zato je relativno lako napisati udžbenik za područja na kojima se stječu znanja, a vrlo teško, ili gotovo nemoguće za područja na kojima se stječu umijeća. Kako u nastavi glazbe imamo posla više sa stjecanjem umijeća nego sa stjecanjem znanja, mogućnost uporabe udžbenika vrlo je ograničena. Za neka nastavna područja, poput glazbenog opismenjivanja, sviranja, glazbenog stvaralaštva i slušanja glazbe, udžbenik – kojim bi se učenik mogao samostalno služiti – nije moguće napisati“ napisao je dr Dr. Pavel Rojko u svojoj je Metodici nastave glazbe o udžbenicima za glazbenu kulturu napisao (Rojko, 2012: 120). Iako ideja prof. Rojka o tome da su udžbenici za glazbenu kulturu zapravo suvišni ima svoje opravdanje, činjenica je da još uvijek postoje. Ovaj rad se bavi propitivanjem njihove kvalitete i funkcionalnosti. U empirijskom dijelu rada korištena je metoda analize sadržaja udžbenika. Koristila se i anketa provedena u Osječko –baranjskoj županiji kojom se ispitalo mišljenje nastavnika glazbene kulture o kvaliteti i funkcionalnosti udžbenika za glazbenu kulturu koji su trenutačno u uporabi. Cilj je ovog rada prezentirati dobivene rezultate te predložiti dopune i izmjene u svrhu stvaranja kvalitetnijih udžbenika u budućnosti.

glazbena kultura ; udžbenici ; pjevanje u osnovnoj školi ; slušanje glazbe u osnovnoj školi

Sažetak rada objavljen je na hrvatskom i engleskom jeziku.

engleski

Textbooks for Music Appreciation in Subject Teaching in Elementary School – an Aid or an Obstacle?

nije evidentirano

Music Appreciation ; textbooks ; singing in Elementary School ; listening music in Elementary School

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-85.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Šesti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga. Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Knjiga sažetaka

Svalina, Vesna

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-77-9

Podaci o skupu

6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives

predavanje

11.04.2019-13.04.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Znanost o umjetnosti