Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Održivi vrtići-Stavovi i procjene odagajatelja o implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u vrtićima (CROSBI ID 675334)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Anđić, Dunja Održivi vrtići-Stavovi i procjene odagajatelja o implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u vrtićima // Treći kongres pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem 13.-14. rujna 2018. Pedagogija u vremenu promjene. Knjiga sažetaka. / E.Slunjski, ur (ur.). Zagreb: Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, Element d.o.o., 2018. str. 2-3

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja

hrvatski

Održivi vrtići-Stavovi i procjene odagajatelja o implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u vrtićima

U radu se prikazuju rezultati istraživanja o održivim vrtićima, odnosno o stavovima i procjenama odgajatelja o realizaciji ekološke, društvene i ekonomske dimenzije održivosti rada u vrtićima. Za potrebe ovog rada prezentiramo rezultate preliminarnog istraživanja. Podatci su prikupljeni anketnim upitnikom na uzorku od 71 odgajatelja. Rezultati, iako se ne mogu generalno uopćavati, ukazuju na značajne smjernice za konstrukciju relevantnijeg uzorka i realizaciju budućeg istraživanja. Istraživanjem je utvrđeno da odgajatelji procjenjuju projektni rad kao jedan od najzastupljenijih pristupa u praksi rada u odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj u vrtićima. Ekološka dimenzija održivosti vrtića najrazvijenija je u praksi rada, dok se značajno apostrofira nužnost izravnijeg razvoja društvene dimenzije održivosti rada u vrtićima. Poseban dio istraživanja odnosio se na procjenu uređenosti vanjskih prostora vrtića. Okoliš vrtića predstavlja značajan čimbenik u poticanju spoznaja i iskustava djece u okolišu, o čemu smo već pisali u ranijim radovima. Ovim istraživanjem utvrđeno je nezadovoljstvo odgajatelja uređenjem i dizajnom vanjskim okolišem, ali rezultati ukazuju i na mogućnost unaprjeđivanja tih dimenzija rada. U budućim istraživanjima, izravnije i značajnije bi trebalo ispitati aspekte koji uključuju pristupe u praksi rada odgajatelja, ali i dizajn vanjskih prostora okoliša. Ti aspekti rada, u kvalitativnom i kvantitativnom smislu, nude brojne mogućnosti za raznoliku praksu i unaprjeđivanje rada odgajatelja, posebice onih dimenzija održivosti kojima se potiče rast i razvoj djece na otvorenim prostorima, a time i održivost vrtića.

dimenzije održivosti, odgajatelji, odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj, održivi vrtići, vanjski okoliš.

Cjeloviti rad bi trebao biti objavljen naknadno.

engleski

Sustainable kindergartens - Attitudes and Assessments of Education For Sustainable Development implamantion in Kindergartens

nije evidentirano

sustainability dimensions, environmental education, education for sustainable development, kindergarten teachers, sustainable kindergartens, outdoor environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2-3.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Treći kongres pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem 13.-14. rujna 2018. Pedagogija u vremenu promjene. Knjiga sažetaka.

E.Slunjski, ur

Zagreb: Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, Element d.o.o.

Podaci o skupu

3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene

predavanje

13.09.2018-14.09.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija