Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata (CROSBI ID 263807)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Martan, Valentina Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 2 (2018), 67; 265-285

Podaci o odgovornosti

Martan, Valentina

hrvatski

Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata

Inkluzija je sveobuhvatan i složen proces koji, u okviru socijalnog modela, potiče i usmjerava razvoj društva u kojem je svatko tretiran kao njegov jednakopravan član. Učenicima s teškoćama inkluzivna obrazovna politika osigurava dostupnost redovnog odgojno-obrazovnog sustava, uvažavanjem individualnih potreba i pružanjem podrške koja će osigurati razvoj njihovih potencijala. Uspješna implementacija inkluzivne politike u velikoj mjeri ovisi o pozitivnim namjerama učitelja prema inkluzivnom obrazovanju. Stoga je cilj ovog rada dati pregled cjelovitih znanstvenih radova koji su analizirali stavove, mišljenja i osposobljenost hrvatskih učitelja za provedbu inkluzivnog obrazovanja te utvrditi čimbenike koji su s njima povezani. Uz generalno proinkluzivne stavove prema inkluzivnom obrazovanju, istraživanja su identificirala i brojne prepreke, među kojima su najizraženiji nedostatna educiranost učitelja za provedbu inkluzivne prakse, nedostatna stručna podrška te nedovoljna materijalna opremljenost škola.Istraživanja jednoznačno ukazuju da postoji velika potreba za osiguranjem kvalitetnijih programaobrazovanja učitelja o poučavanju u inkluzivnim razredima tijekom formalnog obrazovanja, ali i kvalitetnija stručna pomoć u svakodnevnom radu s učenicima s teškoćama.

inkluzija ; istraživanja ; osposobljenost ; stavovi ; učenici s teškoćama ; učitelji

nije evidentirano

engleski

A Review Of Research about Inclusive Education from Perspectives of Teachers and Teacher Students

nije evidentirano

competences ; inclusion ; opinions ; research ; students with disabilities ; the teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (67)

2018.

265-285

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija

Poveznice