Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija za učenje matematike kod studenata elektrotehnike i računarstva (CROSBI ID 675253)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Nakić, Anamari ; Horvat Dmitrović, Lana Motivacija za učenje matematike kod studenata elektrotehnike i računarstva // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 122-122

Podaci o odgovornosti

Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Nakić, Anamari ; Horvat Dmitrović, Lana

hrvatski

Motivacija za učenje matematike kod studenata elektrotehnike i računarstva

Povećanje broja učenika koji odabiru zanimanja u okviru STEM-a (eng. science, technology, engineering, and mathematics) je ključna tema u obrazovnim politikama diljem svijeta zbog važnosti tog područja za razvitak države. Motivacija za učenje matematike važna je za odabir STEM zanimanja te akademsko postignuće u tom području. Prema Teoriji očekivanja i vrijednosti (Wigfield i Eccles, 2000), subjektivna vrijednost zadatka (npr. važnost i korisnost matematike ; interes za matematiku) i očekivanja pojedinca medijatori su između socijalnog konteksta (npr. prethodna uspješnost) i kognitivnih procesa (npr. interpretacija prethodnih događaja) s jedne strane te ponašanja u akademskom kontekstu i postignuća s druge strane. Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti motivaciju za učenje matematike kod studenata jednog od STEM područja (elektrotehnike i računarstva) te postavke navedene teorije kod ove skupine studenata. U modelu su prediktori bili ocjena na državnoj maturi i zadovoljstvo predznanjem iz matematike, medijator vrijednost zadatka, a ishodi ocjena iz matematike na studiju, kognitivna uključenost te ulaganje truda i organizacija vremena. U istraživanju je sudjelovalo 607 studenata Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu koji su odslušali kolegij Matematika 1 (73.5% mladića). U istraživanju su primijenjeni skraćena verzija Upitnika motivacijskih strategija za učenje (MSLQ) i sociodemografski upitnik. Dobiveno je da je vrijednost zadatka veća kod djevojaka nego kod mladića te mladići imaju višu ocjenu iz kolegija Matematika 1. Ocjena na državnoj maturi nije bila prediktor vrijednosti zadatka, dok je zadovoljstvo predznanjem iz matematike bilo pozitivni prediktor. Vrijednost zadatka pozitivno je predviđala ocjenu iz kolegija Matematika 1, ulaganje truda i organizaciju učenja te kognitivnu uključenost. U skladu s Teorijom očekivanja i vrijednosti, vrijednost zadatka bila je medijator između percepcije predznanja iz matematike i strategija učenja te postignuća

subjektivna vrijednost zadatka ; akademski uspjeh ; kognitivna uključenost ; matematika

nije evidentirano

engleski

Motivation for Learning Mathematics in Students of Electrical Engineering and Computing

nije evidentirano

subjective task value ; academic achievement ; cognitive engagement ; mathematics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

122-122.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

24. Dani Ramira i Zorana Bujasa

Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina

Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

1849-6946

Podaci o skupu

24. međunarodni psihologijski znanstveni skup: Dani Ramira i Zorana Bujasa (DRZB 2019)

predavanje

11.04.2019-13.04.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano