Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovna inteligencija kroz poslovne slučajeve (CROSBI ID 17713)

Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija

Klepac, Goran ; Mršić, Leo Poslovna inteligencija kroz poslovne slučajeve. Zagreb: Lider Media ; TIM press, 2006

Podaci o odgovornosti

Klepac, Goran ; Mršić, Leo

Bahtijari, Hašim

hrvatski

Poslovna inteligencija kroz poslovne slučajeve

Zadatak knjige je približiti problematiku poslovne inteligencije, posebice područja koja se percipiraju kao komplicirana (tu se prvenstveno podrazumijevaju metode data mininga) na jednostavan i praktičan način. Daljnji cilj knjige je demistifikacija metoda data mininga koje su neopravdano deklarirane kao metode rezervirane uglavnom za akademsko okružje, a ne kao alat koji može biti od koristi prilikom rješavanja poslovnih problema i smanjivanja stupnja neizvjesnosti i rizika tijekom procesa donošenja poslovnih odluka. Knjiga se sastoji od četiri glavna poglavlja. Prvo poglavlje naslova Zlatna groznica informacijskog doba, razmatra problematiku suvremenog poslovanja iz perspektive poslovne inteligencije. Poglavlje daje odgovore na pitanje zašto je poslovna inteligencija kao disciplina važan faktor uspjeha poduzeća u uvjetima suvremenog tržišnog poslovanja, te kako otkriveno znanje iz baza podataka može pomoći prilikom donošenja poslovnih odluka. Drugo poglavlje naslova Kako s uspjehom koristiti metode otkrivanja znanja iz baza podataka daje opis niza metoda otkrivanja znanja iz baza podataka, fokusirajući se na aspekte njihove praktične primjene. To znači da se opis metoda sveo na kratki opis njihovih funkcionalnosti, moguća područja primjene, kako pripremiti podatke s ciljem primjene svake od metoda, te kako interpretirati dobivene rezultate. Ovo poglavlje također ima i funkciju podsjetnika, odnosno praktičnog brzinskog priručnika za analitičare prilikom korištenja metoda tijekom provođenja analiza. Treće, centralno poglavlje, naslova Poslovna inteligencija u primjeni sastoji se od šest detaljno opisanih poslovnih slučajeva. Svaki poslovni slučaj započinje opisom poslovnog problema, analizom tržišne situacije u kojoj se poduzeće nalazi uzimajući u obzir i tekući poslovni problem, nastavlja se postavljenjem ciljeva analize i opisom strukture postojećeg informacijskog sustava poduzeća. Nakon toga se u okviru svakog poslovnog slučaja postavlja idejni model rješenja poslovnog problema temeljem primjene metoda otkrivanja znanja iz baza podataka, te se izabire i obrazlaže izbor analitičkog softvera pomoću kojeg se želi doći do rješenja. Slijedi detaljno prikazivanje postupka rješavana poslovnog problema primjenom metoda otkrivanja znanja. Svaki poslovni slučaj završava sa razmatranjima primjene otkrivenog znanja iz baza podataka na donošenje poslovnih oduka koje bi trebale dovesti do rješenja problema opisanog u poslovnom slučaju. Poslovni slučajevi opisani u knjizi referiraju se na različite poslovne probleme i različite grane gospodarskih djelatnosti (trgovina, e-business, osiguranje, kataloška prodaja ...). Četvrto, ujedno i posljednje poglavlje naslova Otkrivanje znanja – strateška prednost poslovanja budućnosti donosi generalna razmatranja o nužnosti prihvaćanja poslovne inteligencije, kao strateške odrednice poslovanja u budućnosti. Poglavlje se ujedno bavi i aspektima zaštite privatnosti podataka, kao i izazovima koje ovome području nosi budućnost

Poslovna inteligencija, napredna analitika, data science

nije evidentirano

engleski

Business intelligence through business cases

nije evidentirano

Poslovna inteligencija, napredna analitika, data science

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Lider Media ; TIM press

2006.

953-95472-1-0

250

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo