Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi (CROSBI ID 263663)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Barić, Denis Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi // Obnovljeni život, 68 (2013), 3; 339-352

Podaci o odgovornosti

Barić, Denis

hrvatski

Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi

U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o pojedinim vidovima inicijalne formacije vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji. U istraživanju je sudjelovalo 275 vjeroučitelja osnovnih i srednjih škola s područja Zagrebačke nadbiskupije koji su izrazili svoja mišljenja o nekoliko vidova inicijalne formacije. Vjeroučitelji su procijenili koliko se u vjeroučiteljskoj službi osjećaju kompetentnima u pojedinim područjima, koliko važnu ulogu za vjeroučiteljsku službu imaju sadržaji pojedinih katedri tijekom inicijalne formacije te naposljetku, koliko su za kvalitetnu vjeroučiteljsku formaciju važni pojedini elementni organizacijske klime tijekom inicijalne formacije. Vjeroučitelji procjenjuju da su po završetku inicijalne formacije najviše teološki osposobljeni, a unutar inicijalne formacije veću važnost pridaju onim katedrama koje su svojim sadržajima usko vezane uz izvođenje nastave katoličkoga vjeronauka. Glede pojedinih elemenata organizacijske klime tijekom inicijalne formacije, vjeroučitelji smatraju da su dobra priprema profesora za predavanja, kao i dobra suradnja profesora i studenata, iznimno važni čimbenici koji pridonose kvaliteti inicijalne formacije.

vjeroučitelj ; inicijalna formacija ; osposobljenost (kompetentnost) vjeroučitelja ; sadržaji katedri ; organizacijska klima

nije evidentirano

engleski

Catechist Initial Formation: A Challenge for the Church and School

nije evidentirano

Catechism teacher ; initial formation ; competency of Catechism teachers ; course content ; structure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (3)

2013.

339-352

objavljeno

0351-3947

1849-0182

Povezanost rada

Teologija

Indeksiranost