Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi (CROSBI ID 263663)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Barić, Denis
hrvatski
Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o pojedinim vidovima inicijalne formacije vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji. U istraživanju je sudjelovalo 275 vjeroučitelja osnovnih i srednjih škola s područja Zagrebačke nadbiskupije koji su izrazili svoja mišljenja o nekoliko vidova inicijalne formacije. Vjeroučitelji su procijenili koliko se u vjeroučiteljskoj službi osjećaju kompetentnima u pojedinim područjima, koliko važnu ulogu za vjeroučiteljsku službu imaju sadržaji pojedinih katedri tijekom inicijalne formacije te naposljetku, koliko su za kvalitetnu vjeroučiteljsku formaciju važni pojedini elementni organizacijske klime tijekom inicijalne formacije. Vjeroučitelji procjenjuju da su po završetku inicijalne formacije najviše teološki osposobljeni, a unutar inicijalne formacije veću važnost pridaju onim katedrama koje su svojim sadržajima usko vezane uz izvođenje nastave katoličkoga vjeronauka. Glede pojedinih elemenata organizacijske klime tijekom inicijalne formacije, vjeroučitelji smatraju da su dobra priprema profesora za predavanja, kao i dobra suradnja profesora i studenata, iznimno važni čimbenici koji pridonose kvaliteti inicijalne formacije.
vjeroučitelj ; inicijalna formacija ; osposobljenost (kompetentnost) vjeroučitelja ; sadržaji katedri ; organizacijska klima
nije evidentirano
engleski
Catechist Initial Formation: A Challenge for the Church and School
nije evidentirano
Catechism teacher ; initial formation ; competency of Catechism teachers ; course content ; structure
nije evidentirano