Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola (CROSBI ID 674959)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola // Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes:Glazba u školi-stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 137-148

Podaci o odgovornosti

Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta

hrvatski

Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola

Pozadinska glazba je prisutna u svakodnevnom životu učenika. Različita istraživanja sugeriraju da slušanje pozadinske glazbe za vrijeme učenja povećava kognitivne procese i koncentraciju. U istraživanju se krenulo od pretpostavke da učenici općenito slušaju glazbu dok uče. Istraživanje je provedeno na uzorku N=312 učenika osnovnih škola, sedmih i osmih razreda i učenika srednjih škola, prvih i drugih razreda. Dobiveni rezultati su pokazali da učenici slušaju glazbu uz učenje i da glazba pozitivno utječe na njihovu koncentraciju, pamćenje i učenje. Učenici koji u slobodno vrijeme slušaju klasičnu glazbu preferiraju slušati takvu glazbu kada uče u odnosu na učenike koji u slobodno vrijeme slušaju neku drugu vrstu glazbe. Učenicima osnovnih škola bliža je klasična glazba dok učenici srednjih škola više slušanju rock/pop glazbu te predlažu, s obzirom da rijetki nastavnici koriste glazbu u neglazbenim predmetima, da nastavnici češće koriste glazbu u nastavi. Dobiveni nalazi sugeriraju da će učenici sami u procesu učenja odlučiti koji im je glazbeni žanr inspirativan, kreativan i opuštajući, savršena pozadina uz učenje.

glazba, nastava, pamćenje, učenik, učenje uz glazbu

Zbornik je indeksiran u RILM i EBSCO bazama

engleski

Comparative Analysis of Attitudes Towards Learning with Music Expressed by Primary and Secondary School Students

nije evidentirano

music, creativity, teaching, memory, pupils, learning with music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-148.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes:Glazba u školi-stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives

Svalina, Vesna

Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

978-953-6965-93-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Pedagogija