Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike (CROSBI ID 674958)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Drandić, Dijana
hrvatski
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
Pitanje uloge pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama u redovnim školama u posljednje vrijeme postaje sve aktualnije, kako među stručnjacima iz edukacijsko-rehabilitacijskog područja, tako i među pedagozima. Specifičnost i prilagodbe odgojno-obrazovnog rada učenicima s teškoćama, uz podršku pomoćnika u nastavi, zasniva se na dobrobiti ovog procesa za sve učenike uključene u inkluzivni razred.
interakcija i komunikacija, ohrabrenje i podrška ; samostalnost ; socijalizacija ; učenik s teškoćama
Zbornik u tisku
engleski
Learning Support Teachers - A Contribution to the Benefits of Inclusive Education and Understanding of Differences for All Pupils
nije evidentirano
interaction and communication, encouragement and support ; independence ; socialization ; pupil with disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-12.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija u vremenu promjene
Slunjski, Edita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem:Pedagogija u vremenu promjene
predavanje
13.09.2018-14.09.2018
Zagreb, Hrvatska