Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola (CROSBI ID 674957)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta
hrvatski
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola
U istraživanju se krenulo od pretpostavke da učenici općenito slušaju glazbu dok uče, da učenici osnovnih škola više slušaju klasičnu glazbu a učenici srednjih škola više slušaju heavy metal i rock. Istraživanje je provedeno na uzorku N=312 učenika osnovnih škola, sedmih i osmih razreda i učenika srednjih škola, prvih i drugih razreda. Dobiveni rezultati su pokazali da učenici bez obzira na njihov spol, razred koji pohađaju ili njihovo sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima slušaju glazbu uz učenje i da glazba ima pozitivan utjecaj na njihovu koncentraciju, pamćenje, učenje i kreativnost. Učenici koji u slobodno vrijeme slušaju klasičnu glazbu preferiraju slušati takvu glazbu kada uče u odnosu na učenike koji u slobodno vrijeme slušaju neku drugu vrstu glazbe. Učenicima osnovnih škola bliža je klasična glazba dok učenici srednjih škola više slušanju heavy metal i rock glazbu te zajedno predlažu, s obzirom da rijetki nastavnici koriste glazbu u neglazbenim predmetima, da nastavnici češće koriste glazbu u nastavi. Stoga je potrebno omogućiti učenicima da da kroz različite aktivnosti zavole glazbu. Učenici će sami odlučiti koja im je vrsta glazbe inspirativna, kreativna i opuštajuća, savršena pozadina uz učenje.
glazba, nastava, pamćenje, učenik, učenje uz glazbu
nije evidentirano
engleski
Comparative Analysis of Attitudes Towards Learning with Music Expressed by Primary and Secondary School Students
nije evidentirano
: music, creativity, teaching, memory, pupils, learning with music
nije evidentirano
Podaci o prilogu
40-41.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes - Glazba u školi_ stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives Knjiga sažetaka/Book of Abstracts
Svalina, Vesna
Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
978-953-6965-77-9
Podaci o skupu
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives
predavanje
11.04.2019-13.04.2019
Osijek, Hrvatska