Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola (CROSBI ID 674957)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola // Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes - Glazba u školi_ stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives Knjiga sažetaka/Book of Abstracts / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. str. 40-41

Podaci o odgovornosti

Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta

hrvatski

Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola

U istraživanju se krenulo od pretpostavke da učenici općenito slušaju glazbu dok uče, da učenici osnovnih škola više slušaju klasičnu glazbu a učenici srednjih škola više slušaju heavy metal i rock. Istraživanje je provedeno na uzorku N=312 učenika osnovnih škola, sedmih i osmih razreda i učenika srednjih škola, prvih i drugih razreda. Dobiveni rezultati su pokazali da učenici bez obzira na njihov spol, razred koji pohađaju ili njihovo sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima slušaju glazbu uz učenje i da glazba ima pozitivan utjecaj na njihovu koncentraciju, pamćenje, učenje i kreativnost. Učenici koji u slobodno vrijeme slušaju klasičnu glazbu preferiraju slušati takvu glazbu kada uče u odnosu na učenike koji u slobodno vrijeme slušaju neku drugu vrstu glazbe. Učenicima osnovnih škola bliža je klasična glazba dok učenici srednjih škola više slušanju heavy metal i rock glazbu te zajedno predlažu, s obzirom da rijetki nastavnici koriste glazbu u neglazbenim predmetima, da nastavnici češće koriste glazbu u nastavi. Stoga je potrebno omogućiti učenicima da da kroz različite aktivnosti zavole glazbu. Učenici će sami odlučiti koja im je vrsta glazbe inspirativna, kreativna i opuštajuća, savršena pozadina uz učenje.

glazba, nastava, pamćenje, učenik, učenje uz glazbu

nije evidentirano

engleski

Comparative Analysis of Attitudes Towards Learning with Music Expressed by Primary and Secondary School Students

nije evidentirano

: music, creativity, teaching, memory, pupils, learning with music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-41.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes - Glazba u školi_ stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives Knjiga sažetaka/Book of Abstracts

Svalina, Vesna

Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

978-953-6965-77-9

Podaci o skupu

6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives

predavanje

11.04.2019-13.04.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano