Društveno odgovorno poslovanje kao preduvjet stvaranja vrijednsoti poduzeća (CROSBI ID 263533)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vinšalek Stipić, Valentina
hrvatski
Društveno odgovorno poslovanje kao preduvjet stvaranja vrijednsoti poduzeća
Rad Društveno odgovorno poslovanje kao preduvjet stvaranja vrijednosti poduzeća predstavlja vrlo važan i vrijedan znanstveni i istraživački rad iz područja društvene odgovornosti poduzeća, a kojim se obogaćuje hrvatska znanstvena riznica. Cilj provedenog samostalnog istraživanja jest na uzorku od 34 hrvatska poduzeća dokazati povezanost DOP-a sa ostvarivanjem dobiti i stvaranjem ekonomske dodane vrijednosti (EVA). Kako bi se dokazala hipoteza o povezanosti DOP-a i EVA-a, provedena je anketa među zaposlenicima i menadžmentom promatranih hrvatskih poduzeća, te su pomoću statističke analize dobiveni rezultati korelacije i regresije. Statističkom analizom se dokazala povezanost varijabli DOP i EVA. Rad pruža pregled pojma, razvoja, te internu i eksternu dimenziju društvene odgovornosti poduzeća, kao i društvenu odgovornost poduzeća kao uspješnog poslovnog modela, nakon čeka slijedi empirijsko istraživanje autora o povezanosti društvene odgovornosti poduzeća i stvaranja ekonomske dodane vrijednosti (EVA).
Društvena odgovornost, društveno odgovorno poslovanje, povećanje vrijednosti poduzeća
nije evidentirano
engleski
Socially Rensponsible Business as prerequisite fof creating Company Value
nije evidentirano
Social responsibility, socially responsible business, increasing corporate value
nije evidentirano