Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani? (CROSBI ID 674862)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kolar Billege, Martina Jesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani? // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 24-27

Podaci o odgovornosti

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Jesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani?

Rad problematizira ocjenjivanje sadržaja koji se ne poučava u školi. Objašnjava važnost vrednovanja tijekom i na kraju procesa učenja/poučavanja.

hrvatski jezik, metodika hrvatskoga jezika, ocjenjivanje

nije evidentirano

engleski

Are the contents of the teaching and assessment related?

nije evidentirano

Croatian language, teaching metodology of Croatian language, assessment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-27.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suodnos metodičke teorije i prakse

Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-59-2

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu

ostalo

13.03.2019-13.03.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice