Jesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani? (CROSBI ID 674862)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Jesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani?
Rad problematizira ocjenjivanje sadržaja koji se ne poučava u školi. Objašnjava važnost vrednovanja tijekom i na kraju procesa učenja/poučavanja.
hrvatski jezik, metodika hrvatskoga jezika, ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
Are the contents of the teaching and assessment related?
nije evidentirano
Croatian language, teaching metodology of Croatian language, assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
24-27.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suodnos metodičke teorije i prakse
Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-59-2
Podaci o skupu
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Metodička teorija i praksa u suvremenom odgojno- obrazovnom kontekstu
ostalo
13.03.2019-13.03.2019
Zagreb, Hrvatska