Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijske vještine poduzetnika (CROSBI ID 674854)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Degen, Silvija ; Katić, Sendi ; Čović, Kristijan Komunikacijske vještine poduzetnika // Menadžment: Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko et al. (ur.). Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014. str. 432-439

Podaci o odgovornosti

Degen, Silvija ; Katić, Sendi ; Čović, Kristijan

hrvatski

Komunikacijske vještine poduzetnika

Komuniciranje je važan proces u svakom poduzeću i svakom društvu. U moderno doba, karakterizirano globalizacijom, kvalitetno i učinkovito komuniciranje važan je čimbenik uspješnog poduzetnika i poduzeća. Tema članka jesu komunikacijske vještine poduzetnika. Objasnit će se u kojoj mjeri su ostvarene pretpostavke za uporabu kvalitetnih strategija uvjeravanja od strane poduzetnika kao što su emocionalna kompetencija i primjena komunikacijskog bontona. U ovom radu želi se promatrati poduzetnike na drugačiji način, saznati kakva je njihova komunikacija i emotivna kompetencija te razlikuju li se u tim društvenim vještinama. Do sada nije pronađena jedinstvena teorija o uvjeravanju (persuaziji) koja bi istu u potpunosti objasnila, a ni istraživački instrument kojim bi se mjerila, kao primjerice emocionalna inteligencija. Emocionalna kompetencija ukazuje u kojoj mjeri se poduzetnikov potencijal iskoristio u djelatnim vještinama komuniciranja i uvjeravanja. Temeljne komponente emocionalne inteligencije predstavljaju ujedno i temeljne elemente strategije uvjeravanja: prepoznavanje emocija, korištenje emocija, razumijevanje emocija i upravljanje emocijama. Ljudi često emotivno odvajaju od racionalnog. Poželjno bi bilo da se te dvije dimenzije spajaju i nadopunjuju. Predrasude, ustaljena ponašanja i komunikacije, osobito u poslu, znaju ugušiti emocionalnu kompetenciju, a ujedno i kvalitetnu komunikaciju. Edukacija u komunikacijskim vještinama trebala bi omogućiti pojedincima uvid u vlastiti komunikacijski profil i osvještavanje korištenih tehnika, ali i uklanjanje postojanja brojnih predrasuda i neznanja koje utječu na neobjektivnu uvjerenost u kvalitetu komuniciranja. Na uzorku provedenog istraživanja u mikro i malim poduzećima u Republici Hrvatskoj izradit će se komunikološki profil poduzetnika te predložiti mjere za učinkovitiju komunikaciju poduzetnika i postizanje poslovnog uspjeha. Ukoliko bi se pokazalo da ne ispunjavaju preduvjete za izbor kvalitetnih strategija uvjeravanja, trebat će provesti adekvatnu edukaciju.

emocionalna kompetencija, interpersonalna persuazija, komunikacijski bonton, komunikacijska kompetencija, poduzetnik

nije evidentirano

engleski

Entrepreneur's Communication Skills

nije evidentirano

emotional competence, interpersonal persuasion, communicational etiquette, communicational competence, enterpreneur

nije evidentirano

Podaci o prilogu

432-439.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile

Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti