Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies (CROSBI ID 63724)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cingula, Sofija ; Jurkić Sviben, Tamara The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 237-248

Podaci o odgovornosti

Cingula, Sofija ; Jurkić Sviben, Tamara

engleski

The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies

Vokalna higijena je briga za glas kroz proces oblikovanja i usvajanja životnog stila kojim se prevenira zlouporaba glasa te se postiže njegov zdrav razvoj i optimalno korištenje. Učitelji su vokalni profesionalci jer koriste glas kao osnovno sredstvo svoje profesionalne aktivnosti. Njihova je prezentacijska razina u nastavi izrazito fonatorno zahtjevna jer se zasniva na pripremljenom govoru, često monološke prirode. Cilj ovoga rada je na temelju posebno konstruiranog upitnika ispitati svjesnost učitelja o njihovoj vokalnoj profesionalnosti te koliko je vokalna higijena dio njihove profesionalne dnevne rutine. Također se ispituje poznavanje i obrazovanje u području vokalne tehnike te mišljenje o važnosti iste. Poseban interes usmjeren je na aktivnost učitelja u provođenju vježbi iz vokalne tehnike u nastavi Glazbene kulture i mišljenje o korisnosti istih na drugim nastavnim predmetima. U posljednjem dijelu upitnika ispituje se učiteljsko mišljenje o važnostima ciljeva učenja dječjih pjesama na nastavi Glazbene kulture. Istraživanje je provedeno u Republici Hrvatskoj na učiteljima razredne nastave Grada Zagreba i Primorsko- goranske županije (N=317). Rezultati istraživanja upućuju na potrebu dodatne edukacije učitelja u području vokalne higijene i vokalne tehnike.

primary education teachers, vocal competences ; vocal hygiene

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

237-248.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues

Svalina, Vesna

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2020.

978-953-6965-93-9

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Kroatologija, Znanost o umjetnosti

Poveznice