Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta (CROSBI ID 674836)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čović, Kristijan
hrvatski
Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta
Različiti proizvodi i usluge plasiraju se na tržište s ciljem da bi zadovoljili raznovrsne potrošačke potrebe i želje, odnosno da poluče konkretne koristi za potencijalne potrošače. Da bi se mogli efikasno tržišno komercijalizirati, svakako trebaju nuditi rješenja na konkretne potrošačke probleme tako da u svijesti potencijalnog kupca stvore očekivanja određenih iskustava/doživljaja. To na stanoviti način vrijedi i za turističke proizvode. Istodobno, tržišna pozicija neke turističke destinacije na relevantnom tržištu može se definirati kao svojevrsna percepcija u odnosu na postojeći sustav raspoloživih turističkih iskustava koju potencijalni posjetitelji stvaraju o toj turističkoj destinaciji, a u odnosu prema drugim, konkurentskim destinacijama. U tom smislu, prvi korak prema učinkovitom tržišnom (re)pozicioniranju određene turističke destinacije, a time i stvaranju percepcije o njenom integralnom turističkom proizvodu odnosi se na (re)definiranje sustava raspoloživih turističkih iskustava koji će potencijalnim posjetiteljima biti dovoljno privlačni da izaberu upravo ovu destinaciju, a ne neku drugu, konkurentsku.
turistički proizvod, destinacija, menadžment, inovacija
nije evidentirano
engleski
Innovation of tourism destination product in response to market dynamics
nije evidentirano
tourism product, destination, management, innovation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-48.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Breslauer, Nevenka
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu
2584-7562
Podaci o skupu
5. međunarodna konferencija Inovacije, Tehnologije, Edukacija i Menadžment
predavanje
04.04.2018-05.04.2018
Sveti Martin na Muri, Hrvatska