Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta (CROSBI ID 674836)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Čović, Kristijan Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta // Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment / Breslauer, Nevenka (ur.). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. str. 44-48

Podaci o odgovornosti

Čović, Kristijan

hrvatski

Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta

Različiti proizvodi i usluge plasiraju se na tržište s ciljem da bi zadovoljili raznovrsne potrošačke potrebe i želje, odnosno da poluče konkretne koristi za potencijalne potrošače. Da bi se mogli efikasno tržišno komercijalizirati, svakako trebaju nuditi rješenja na konkretne potrošačke probleme tako da u svijesti potencijalnog kupca stvore očekivanja određenih iskustava/doživljaja. To na stanoviti način vrijedi i za turističke proizvode. Istodobno, tržišna pozicija neke turističke destinacije na relevantnom tržištu može se definirati kao svojevrsna percepcija u odnosu na postojeći sustav raspoloživih turističkih iskustava koju potencijalni posjetitelji stvaraju o toj turističkoj destinaciji, a u odnosu prema drugim, konkurentskim destinacijama. U tom smislu, prvi korak prema učinkovitom tržišnom (re)pozicioniranju određene turističke destinacije, a time i stvaranju percepcije o njenom integralnom turističkom proizvodu odnosi se na (re)definiranje sustava raspoloživih turističkih iskustava koji će potencijalnim posjetiteljima biti dovoljno privlačni da izaberu upravo ovu destinaciju, a ne neku drugu, konkurentsku.

turistički proizvod, destinacija, menadžment, inovacija

nije evidentirano

engleski

Innovation of tourism destination product in response to market dynamics

nije evidentirano

tourism product, destination, management, innovation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

44-48.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment

Breslauer, Nevenka

Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu

2584-7562

Podaci o skupu

5. međunarodna konferencija Inovacije, Tehnologije, Edukacija i Menadžment

predavanje

04.04.2018-05.04.2018

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija