Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi (CROSBI ID 674754)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Glasnović Gracin, Dubravka Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi // Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike / Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan (ur.). Osijek: Udruga matematičara Osijek, 2018. str. 20-20

Podaci o odgovornosti

Glasnović Gracin, Dubravka

hrvatski

Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi

Svjedoci smo da se u praksi vodi računa da se novi matematički sadržaji nastavljaju na prije naučeno. Ipak, nije istina da se novi sadržaji baš uvijek prirodno nadograđuju na stare jer u nastavi matematike ima primjera gdje već naučeno znanje može i otežati pravilno usvajanje novih sadržaja. Primjerice, prelazak sa skupa N na skup Q kod učenika može dovesti do tzv. konceptualnih promjena (conceptual change) jer se mijenja shvaćanje određenog koncepta. I dok se istraživanja godinama bave ovom problematikom, nastavnici nisu dovoljno informirani o novijim istraživačkim saznanjima. Predavanje će se fokusirati upravo na takve specifične probleme, ali i na metodičke smjernice za nastavu kako pristupiti konceptualnim promjenama u poučavanju matematike.

znanje, konceptualna promjena, nastava matematike

nije evidentirano

engleski

Conceptual change in research and classroom practice

nije evidentirano

knowledge, conceptual change, mathematics education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

20-20.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike

Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan

Osijek: Udruga matematičara Osijek

Podaci o skupu

Državni stručni skup nastavnika matematike: Inovativna nastava matematike

pozvano predavanje

30.08.2018-31.08.2018

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Matematika, Pedagogija