Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi (CROSBI ID 674754)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Glasnović Gracin, Dubravka
hrvatski
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi
Svjedoci smo da se u praksi vodi računa da se novi matematički sadržaji nastavljaju na prije naučeno. Ipak, nije istina da se novi sadržaji baš uvijek prirodno nadograđuju na stare jer u nastavi matematike ima primjera gdje već naučeno znanje može i otežati pravilno usvajanje novih sadržaja. Primjerice, prelazak sa skupa N na skup Q kod učenika može dovesti do tzv. konceptualnih promjena (conceptual change) jer se mijenja shvaćanje određenog koncepta. I dok se istraživanja godinama bave ovom problematikom, nastavnici nisu dovoljno informirani o novijim istraživačkim saznanjima. Predavanje će se fokusirati upravo na takve specifične probleme, ali i na metodičke smjernice za nastavu kako pristupiti konceptualnim promjenama u poučavanju matematike.
znanje, konceptualna promjena, nastava matematike
nije evidentirano
engleski
Conceptual change in research and classroom practice
nije evidentirano
knowledge, conceptual change, mathematics education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
20-20.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike
Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan
Osijek: Udruga matematičara Osijek
Podaci o skupu
Državni stručni skup nastavnika matematike: Inovativna nastava matematike
pozvano predavanje
30.08.2018-31.08.2018
Osijek, Hrvatska